Звіт з практики (організація обслуговування населення)
Тема | Звіт з практики (організація обслуговування населення) |
Предмет | Разное |
Вид работы | Отчет по практике |
Год написания | 2005 |
Оглавление | 1. Короткі відомості про базу проходження практики 2 2. Характеристика управлінських відносин; вивчення нормативних та законодавчих документів, що визначають порядок роботи фірми. 2 3. Характеристика зовнішнього середовища підприємства (фірми) 4 4. Організація обслуговування населення 5 4.1. Аналіз дотримання підприємством торгівлі законодавства «Про захист прав споживачів» та «Порядку торговельного обслуговування»; характеристика та аналіз послуг, що надаються закладами ресторанного господарства 5 4.2. Характеристика правил продажу товарів; аналіз матеріально-технічного оснащення закладу ресторанного господарства 5 4.3. Аналіз показників, що характеризують рівень обслуговування; визначення вимог, правил та техніки підготовки обслуговування споживачів 7 4.4. Аналіз обслуговування за мерчандайзингом; обслуговування бенкетів та спеціальних заходів 7 5. Основні напрями діяльності менеджера організації 13 5.1. Характеристика торгового менеджменту та менеджменту підприємств ресторанного господарства 13 5.2. Характеристика маркетингового менеджменту 13 5.3. Вивчення напрямів рекламного менеджменту, його сфер; організація фінансової роботи на підприємстві 14 5.4. Вивчення основних умов стійкого розвитку організації 14 6. Маркетингові дослідження 15 6.1. Загальна характеристика ринку, на якому діє підприємство; дослідження ринку продукції та послуг; аналіз конкурентоспроможності 15 6.2. Маркетингові підходи при формуванні асортиментної політики підприємства 16 7. Економічна оцінка діяльності підприємства 16 7.1. Економіко-організаційна характеристика підприємства 16 7.2. Аналіз виробництва та реалізації продукції, товарів 18 7.3. Аналіз трудових ресурсів підприємства 19 7.4. Аналіз витрат підприємства 20 7.5. Аналіз фінансових результатів та ефективності діяльності підприємства 21 Література 23 |
Введение |
Звіт з практики (організація обслуговування населення) - Отчет по практике, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Звіт з практики (організація обслуговування населення) или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Звіт з практики (організація обслуговування населення)».
Література
1. Аграновский Е.Д. и др. Организация производства в общественном питании. – М.: Наука, 1990. 2. Бутейкис Н.Г. Органнизация производства предприятий общественного питання. – М.: Наука, 1990. 3. Гостинничный и туристический бизнесс: Учебное пособие. – М.: Асоц.авторов и издателей «Тандем», 1998. 4. Громадське харчування в умовах комерціалізації і приватизації /Збарник наукових праць. – К.: КДТЕУ, 1994. 5. Карпова Г.А., Воронцова М.Г. Экономика современного туризма. – М.- СПб: „Герда», 1998. 6. Кузнєцова Н.М. Основи економіки готельного та ресторанного гостподарства. – К.: Наукова думка, 1997. 7. Лесник А.Л., Чернышев А.В. Практика маркетинга в гостиничном и ресторанном бизнесе. – М.: АР „Товарищ», 2000. – 320 с. 8. Менеджмент гостинничного и ресторанного обслуживания: Навчальний посібник. – Москва: Дело, 1997. 9. Сокол Т.Г. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч.посібник. – К.: Рокор, 2001 – 200 с. 10. Уокер Джон. Введение в гостеприимство. Учебник. – М: „ЮНИТИ»,1999. 11. Усов В.В. Организация обслуживания в ресторанах. – М.: Знание, 1990. 12. Филипповский Е.Е., Шмарова Л.В. Экономика и организация гостиничного хозяйства. – М.: Финансы и статистика, 2003. |
Кол-во страниц | 20 |
Стоимость | 60 UAHгрн. / 250 RUBруб. |
Номер работы | 1049 |
Заполните форму покупки работы