Звіт з переддипломної практики (Готельно ресторанна справа)
Тема | Звіт з переддипломної практики (Готельно ресторанна справа) |
Предмет | Разное |
Вид работы | Отчет по практике |
Год написания | 2014 |
Оглавление | ВСТУП 3 1 ВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ КЕРІВНИКІВ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ЗАКЛАДУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 4 2 АНАЛІЗ ЕКОНОМІЧНОЇ ТА ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «ОТРАДА» 17 ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43 ДОДАТКИ 45 |
Введение |
Звіт з переддипломної практики (Готельно ресторанна справа) - Отчет по практике, Разное
Готельно-ресторанна сфера як одна з високорентабельних галузей світової економіки, у ХХІ ст. стає провідним напрямом економічного і соціального розвитку України. Міжнародний досвід свідчить, що необхідною передумовою активного та успішного просування цієї галузі на ринок держави є сучасна туристична інфраструктура. Сьогодні туризм формує економіку багатьох держав, регіонів, стає важливим чинником стабільного розвитку світової індустрії гостинності.
За даними Держтуризмкурорту, на сьогодні в Україні функціонує 2573 сертифікованих засоби розміщення, з них 503 мають категорію. Серед лідерів з кількості сертифікованих засобів розміщення Одещина - 294, з них п’ятизіркових 2, чотиризіркових 9, тризіркових -11, двозіркових - 5, однозіркових - 6. Готель «Отрада» представляє категорію п’ятизіркових. Пріоритетним напрямком розвитку сфери готельних послуг є доведення їх якості до міжнародних стандартів і удосконалення туристичних технологій, упровадження нових видів і форм обслуговування, що дозволить у повному обсязі задовольняти потреби клієнтів. На сучасному етапі функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу виникають об’єктивні фактори, що ускладнюють процеси прийняття управлінських рішень, в умовах прискореного темпу суспільно-політичного життя. Збільшується обсяг «фахової» інформації, яку слід опановувати й використовувати у повсякденній діяльності, бурхливо розвивається наука й техніка, що спонукає до впровадження більш продуктивних і якісно нових зразків обладнання, новітніх виробничих технологій та надання широкого спектра послуг. Таким чином, спеціаліст з готельно-ресторанної справи має бути обізнаний як теоретично з технології організації процесу, так і мати практичні навички управління діяльністю служб готелів. |
Список литературы |
Список литературы по работе «Звіт з переддипломної практики (Готельно ресторанна справа)».
1. Закон України «Про туризм» від 15.09.95 р. № 324/95-ВР (зі змінами та доповненнями) ;
2. Наказ Державної туристичної адміністрації України «Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг» від 16 березня 2004 року N 19; 3. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку встановлення категорій готелям та іншим об'єктам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання)» від 29 липня 2009 року N 803 4. Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації послуг з тимчасового розміщення (проживання) та Правил обов'язкової сертифікації послуг харчування» від 27.01.1999 року №37 5. ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги»; 6. ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів» 7. ДСТУ 4527:2006 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни та визначення» 8. Наказ Держтурадміністрації України «Про затвердження Правил користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг від 16.03.2004 № 19 9. Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV 10. Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII 11. Міжнародні готельні правила (схвалені Радою Між...народної готельної асоціації 02.11.1981г., Катманду, Непал). |
Кол-во страниц | 54 |
Стоимость | 180 UAHгрн. / 750 RUBруб. |
Номер работы | 5502 |
Заполните форму покупки работы