Урок як основна форма організації навчання мови в школі
Тема | Урок як основна форма організації навчання мови в школі |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2009 |
Оглавление | ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. УРОК ЯК ОСНОВНА ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ 4 1.1. Вибір організаційної форми уроку 4 1.2. Завдання уроку 6 1.3. Завдання та зміст роботи з розвитку зв’язного мовлення 10 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 16 2.1. Методика розвитку діалогічного мовлення 16 2.2. Методика розвитку монологічного мовлення 18 2.3. Методичне використання наочно-дидактичного матеріалу на прикладі програми розвитку зв’язного мовлення 20 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 36 |
Введение |
Урок як основна форма організації навчання мови в школі - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Урок як основна форма організації навчання мови в школі или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Урок як основна форма організації навчання мови в школі».
Список використаних джерел
1. Барвисте мовлення. Вправи для розвитку мовлення в період навчання грамоти: Посібник для вчителів. – Тернопіль, 1998. 2. Барвисте мовлення. Зошит з розвитку мовлення. 1 клас. – Тернопіль, 1998. 3. Богуш А.М., Котк Т.М. Методика навчання дітей української мови в дошкільному закладі. Практикум. – К., 1994. 4. Вашуленко Н.С., Скрипченко Н.Ф., Прищепа О.Ю. Навчання в 1 класі чотирирічної початкової школи. – К., 1997. 5. Волосовец Т.В. Основы логопедии с практикумом. – М., 2005. 6. Галузинський В.М., Євтух М.Б. Педогогіка: теорія та історія. – К., 1995. 7. Діяльнісний підхід до розвитку мовлення // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія 3: Педагогіка і психологія. – 1997. – №1(3). – С. 140-142. 8. До питання розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти // Збірник науково-практичних матеріалів всеукраїнської конференції «Педагогічна наука – сучасній школі». – Кременець, 1999. – С. 176-180. 9. Каніщенко А.П., Кубинський М.В., Сокирко М.В. Уроки читання в букварний період. – К., 1999. 10. Коваль А.П. Культура української мови. – К., 1978. 11. Комплексний підхід до розвитку мовлення у період навчання грамоти // Науковий вісник Чернівецького університету: 36. наук. пр. Вип. 78. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута, 2000. – С. 102-108. 12. Комплексні вправи для розвитку мовлення в період навчання грамоти // Початкова школа. – 1997. – №12. – С. 25-30. 13. Комплексні мовні вправи у підготовчій групі // Палітра педагога. – 1999. – №4. – С.14-16. 14. Маркова А.К. Формирование мотивации учения в школьном возрасте. – М., 2003. 15. Махмутов М.І. Сучасний урок. – М., 2003. 16. Орап М.О. Комплексний підхід до розвитку мовлення першокласників у період навчання грамоти / Автореферат дисертації. – К., 2000. 17. Педагогіка / За ред. М.Д.Ярамаченка. – К., 2006. 18. Подласый И.П. Педагогика. – М., 2004. 19. Прикладне застосування положень теорії мовленнєвої діяльності для вдосконалення методики розвитку мовлення (На прикладі періоду навчання грамоти) // Актуальні проблеми менталінгвістики: Наук. зб. – К.: Брама, 1999. – С. 193-194. 20. Прищепа К.С. Навчання грамоти в 1 класі (Методичні рекомендації до підручника «Буквар»). – К., 2001. 21. Розвиток мовлення в період навчання грамоти // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія 1: Лінгводидактика. – 1998. – №2(1). – С. 15-18. 22. Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. – К., 1997. 23. Сапун Г. М, Пачашинська М. О., Орап М. О. Уроки навчання грамоти. –Тернопіль, 1998. 24. Сапун Г., Пачашинська М., Орап М. Зошит для письма і розвитку мовлення. – Тернопіль, 1998. 25. Тарасун В.В. Писемне мовлення: запобігання і корекція порушень. – К., 2007. 26. Удосконалення мовленнєвого розвитку першокласників у період навчання грамоти // Матеріали науково-практичної конференції «Проблеми і перспективи початкової освіти». – Глухів, 1999. – С. 33-35. 27. Успенская Л.П., Успенский М.Б. Учись говорить правильно. – М., 2006. |
Кол-во страниц | 38 |
Стоимость | 108 UAHгрн. / 450 RUBруб. |
Номер работы | 75477 |
Заполните форму покупки работы