Удосконалення якості обслуговування споживачів шляхом використання сучасного посуду, приборів, столової білизни

Тема Удосконалення якості обслуговування споживачів шляхом використання сучасного посуду, приборів, столової білизни
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2012
Оглавление Вступ 3
Розділ 1. Сучасні тенденції обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства 5
1.1. Сутність понять «якість» та «якість обслуговування», фактори що впливають на якість обслуговування споживачів в ресторані 5
1.2. Сучасні види професійного посуду 9
1.3. Оригінальні форми посуду, який використовується у ресторанах 13
Розділ 2. Характеристика ресторану на прикладі київського ресторану «Хатинка» 15
2.1. Загальна характеристика ресторану «Хатинка» 15
2.2. Концепції ресторану «Хатинка» щодо використання посуду 16
2.2.1. Види сервірування 16
2.2.2. Підбір посуду для подавання та споживання страв 20
2.2.3. Ексклюзивний посуд ресторану «Хатинка» 24
Розділ 3. Підвищення якості обслуговування споживачів шляхом використання сучасного посуду, приборів, столової білизни 26
3.1. Використання сучасного посуду, приборів, столової білизни в ресторані 26
3.2. Пропозиції щодо догляду за посудом, приборами та столової білизни 29
Висновки 31
Список використаних джерел 34
Додатки
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 40
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 5233

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >