Удосконалення якості обслуговування споживачів шляхом розширення асортименту фірмових страв у діючому закладі ресторанного господарства

Тема Удосконалення якості обслуговування споживачів шляхом розширення асортименту фірмових страв у діючому закладі ресторанного господарства
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2016
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ 5
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА, АСОРТИМЕНТУ ФІРМОВИХ СТРАВ 12
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯМ СПОЖИВАЧІВ ШЛЯХОМ РОЗШИРЕННЯ АСОРТИМЕНТУ ФІРМОВИХ СТРАВ РЕСТРАНУ УКРАЇНА 21
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 24
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 26
ДОДАТКИ 29

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 30
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 8676

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >