Теоретичні основи соціальної роботи з дітьми інвалідами шкільного віку в загальноосвітніх закладах в Україні
Тема | Теоретичні основи соціальної роботи з дітьми інвалідами шкільного віку в загальноосвітніх закладах в Україні |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2009 |
Оглавление | Вступ 2 Розділ 1. Розвиток дітей шкільного віку з особливими потребами 3 Розділ 2. Форми влаштування дітей шкільного віку в освітніх закладах 8 Розділ 3. Переваги і недоліки навчання дітей інвалідів в загальноосвітніх школах 16 Висновки 26 Список використаних джерел 31 |
Введение |
Теоретичні основи соціальної роботи з дітьми інвалідами шкільного віку в загальноосвітніх закладах в Україні - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Теоретичні основи соціальної роботи з дітьми інвалідами шкільного віку в загальноосвітніх закладах в Україні или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Теоретичні основи соціальної роботи з дітьми інвалідами шкільного віку в загальноосвітніх закладах в Україні».
1. Конституція України від 28.06.1996.
2. Державна програма "Інтегроване навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах середньої загальноосвітньої школи" на 2006-2011 рр. 3. Комплексна програма освіти та фахової підготовки інвалідів від 26.11.2002. 4. Проект Закону України "Про освіту осіб з обмеженими можливостями здоров'я (спеціальну освіту)" в редакції від 03.04.2006. 5. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: 3бірник наукових праць. - К.: Університет "Україна", 2004. - 448 с. 6. Білецька І. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні // Дошкільне виховання. - 2007. - №4. - С. 12-15. 7. Борсукова І. У променях милосердя: Соціальна реабілітація дітей-інвалідів // Урядовий кур’єр. - 2004. - 5 листопада. - С.6. 8. Ворон М. Інклюзивна освіта: українські реалії // Журнал управлінської компетентності. - 2006. - №6. - С. 66-71. 9. Жовта І. Діти з особливими потребами мають право на активне життя // Освіта України. - 2005. - № 91-92. - С.1-7. 10. Івашина Ю. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами: Спец. Школа // Шкільній світ. - 2004. - №10. - С.10-11. 11. Кавун Ю. Інклюзивна освіта // Шкільний світ. - 2007. - №5. - С. 4-11. 12. Кравченко Р. Соціальна робота з розумово відсталими людьми: Навч. посібник. - К.: ВІПОЛ, 2001. - 140 с. 13. Сабат Н. Соціально-педагогічний аспект інклюзивного навчання // Соціальний педагог (Шкільний світ). - 2008. - №3. - С. 42-46. 14. Савельєва О. Інклюзивне навчання // Післядипломна освіта в Україні. - 2006. - №1. - С. 41-43. 15. Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю з обмеженими функціональними можливостями / За ред А.Й. Капської. - К.: ДЦССМ, 2003. - 146 с. 16. Софій Н., Найда Ю. Діти з особливими освітніми потребами // Журнал управлінської компетентності. - 2007. - №5. - С. 61-71. 17. Тюптя Л.Т., Іванова І.Б. Соціальна робота (теорія і практика): Навч. посібик. - К. : Знання, 2008. - 574 с. 18. Ярская-Смирнова Е.Р., Наберушкина Э.К. Социальная работа с инвалидами. - СПб.: Питер, 2004. - 316 с. |
Кол-во страниц | 32 |
Стоимость | 204 UAHгрн. / 850 RUBруб. |
Номер работы | 75393 |
Заполните форму покупки работы