Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст.
Тема | Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст. |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2009 |
Оглавление | Зміст Вступ 3 Розділ І. Евоюція методів навчання іноземних мов 6 1.1 Перекладні методи навчання іноземних мов 6 1.2 Методи періоду реформ 8 1.3 Загально-дидактичні принципи навчання іноземної мови 12 Розділ ІІ. Розвиток методології навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 20 2.1 Етапи розвитку методів навчання іноземних мов у вітчизняній науці 20 2.2 Розробка теорії навчання іноземних мов вченими другої половини ХХ століття 22 2.4 Розвиток психології та її вплив на формування методики навчання іноземних мов у другій половині ХХ століття 32 Розділ ІІІ. Сучасні інтенсивні методики навчання іноземних мов 39 Висновки 44 Список використаних джерел 47 |
Введение |
Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст. - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст. или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Розвиток вітчизняної методики і психології навчання іноземних мов у II половині 20 ст. ».
Список використаних джерел
1. Акопянц А.М.- Лингвопрагматика и методика обучения иностранным языкам. - Иностранные языки в школе – 2006- № 2 С.15 – 19. 2. Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков). – СПб: «Златоуст», 1999. – 472 с.Бим И.Л. Система обучения иностранным языкам в средней школе и учебник как модель ее реализации. - М.:МГПИ им. В.И. Ленина, 1974. – 154 с. 3. Асахова В.М. Нові методи навчання// Освіта України.-1998.-29 квітня.-С.7-8 4. Борисова О.В. Введення додаткової англійської дієслівної форми при перекладі українських речень // Проблеми зіставної семантики: Збірник наукових статей. – К.: Вид.центр КНЛУ. – 2003. – № 6. – С. 411-417. 5. Ващенко А.О. Основні ознаки структур вторинної предикації у сучасній англійській мові // Нова філологія. – 2005. – №3(14). – Запоріжжя: ЗДУ, 2002. – С. 65-73. 6. Верба Л.Г. Грамматика современного английского языка (справочник). - Славянский дом, 2005. – 366 с. 7. Вихованець І.Р. Граматика української мови. Синтаксис, К.: Либідь, 2003. – 365с. 8. Гришкова Р. Шляхи впровадження нових методичних принципів навчання іноземних мов // Вересень – 2003. – № 2 (24). С. 74-77. 9. Данилович І.А. Система ігрових вправ у підручнику "English through Communication" для 5 класу середньої школи //Іноземні мови. - 1995. - №2. - С.25-28 10. Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання. – К.: Ленвіт, 2003. – 217 с. 11. Иванова И.П., Бурлакова В.В., Почепцов Г.Г. Теоретическая грамматика современного английского языка. – М.: Высшая школа, 2003. – 285с. 12. Иванова И., Чахоян Л., Беляева Т. История английского языка. – С.Петербург, 2006. - 300с. 13. Иртеньева Н.С. Теоритическая граматика английского язика. – М: Высшая школа, 2002. - 327с. 14. Ильиш Б.А. История английского языка. – Л.: Просвещение, 1973. - 351с. 15. Казакова Т.А. Практические основы перевода Санкт-Петербург: Союз 2002. – 319с. 16. Коновалова Л.В. Средства повышения зффективности урока.-//Иностр. яз. в школе. - 1990. - № 4. – С.10-14 17. Кроль В.М. Психология и педагогика. – Москва: Высшая школа, 2003. –183 с. 18. Мартынова Р.Ю., Дмитриева О.Ю. Контроль сформированности англоязычных навыков и умений у учащихся начальных классов: Методическое пособие для учителя // ИМОИЯ АПН Украины. – Одесса. – 1995. – 30 с. 19. Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах // Кол. авторів під кер. С.Ю.Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 1999. – 320 с. 20. Миролюбов А.А. – Методика или дидактика ИЯ. – Иностранные языки в школе – 2005- № 2 С.34 – 37. 21. Маслыко Е.А. Настольная книга преподавателя иностранного языка. -Минск, 1992. 22. Николаева С.Ю. Индивидуализация процесса обучения иностранным языкам в языковом педагогическом вузе (концепция) // Іноземні мови – 1996. – №1. – С. 9-11. 23. Ніколайчук, Л.А. Методика викладання іноземної мови і літератури, як критерій добору національно-культурного змісту навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). – 188 с. 24. Ольшанский Д.В.Новая педагогическая психология Академический Проект. 2002. – 232 с. 25. Орбинский Р. В. О преподавании иностранных языков // Журнал Министерства Народного Просвещения. – 1868. – ч. 137. – № 3. – отд. II. 26. Орбинский Р. В. Руководство для преподавателей грамотности: Сост. Р. Орбинским. – Одесса: Тип. А. Брауна и Комп., 1861. – 92 с. 27. Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению: Пос. для учит. иностр. яз. – М.: Просвещение, 1985. – 208 с. 28. Плахотник В.М., Мартынова Р.Ю., Лелица Ж.Н., Москалюк Л.В. Практический курс английского языка. Часть, 4. – Одесса. – 1997. – 295 с. 29. Рахманов И.В. - Методика и языкознание // Иностранные языки в школе – 1953 -№ 1.Скляренко Н.К. Сучасні вимоги до вправ для формування іншомовних мовленнєвих навичок та вмінь. // Іноземні мови. – 1999. – № 3. – С. 3-7. 30. Рахманов И.В. - Методика преподавания иностранных языков в освещении акад. Л.В. Щербы //Иностранные языки в школе-1949 -№ 5. 31. Раушенбах В.З. Краткий обзор основных методов преподавания иностранных языков с І по XX век. - М., 1971. – 184 с. 32. Рахманов Й.В. Очерк по истории методики преподавания новых западно-европейских языков. - М., 1947. – 271 с. 33. Скляренко Н.К. Нова серія навчально-методичних комплексів "English through Сотггшпісайоп"//Іноземні мови. 1995. - № 2. – С.20-24 34. Скляренко H.K., Онищенко Е. Й. й др. Обучение речевой дея-тельности на английском язьіке в школе. - К., 1988. - 150 с. 35. Старков А.П. Книжка для вчителя, 10 кл. - К., 1986. – 211 с. 36. Теоретические вопросы методики обучения иностранным языкам в средней школе/под ред. А.Д. Климентенко, А.А. Миролюбова. М.: Педагогика, 1981. – 199 с. |
Кол-во страниц | 51 |
Стоимость | 144 UAHгрн. / 600 RUBруб. |
Номер работы | 75538 |
Заполните форму покупки работы