Розробити кейс на прикладі певного українського АТ публічного чи приватного типу (підприємство, банк, компанія). ПАТ «Датагруп»
Тема | Розробити кейс на прикладі певного українського АТ публічного чи приватного типу (підприємство, банк, компанія). ПАТ «Датагруп» |
Предмет | Разное |
Вид работы | Разное |
Год написания | 2012 |
Оглавление | 1.Мета створення та основні завдання діяльності АТ 3 2.Структура корпоративного управління АТ 10 3.Кодекс корпоративного управління компанії відповідно до затверджених Принципів корпоративного управління ДКЦПФР від 11.12.2003 р. 12 4.Основні положення, які містяться у статуті АТ. 15 5.Характеристика статутного капіталу підприємства 16 6.Аналіз дивідендної політики підприємства, ринкової вартості капіталу підприємства 17 7.Питання до кейсу, які стосуються ефективності його корпоративного управління, зміни статутного капіталу, дивідендної політики, тощо. 18 Список літератури 25 |
Введение |
Розробити кейс на прикладі певного українського АТ публічного чи приватного типу (підприємство, банк, компанія). ПАТ «Датагруп» - Разное, Разное
Мета створення та основні завдання діяльності АТ
Об’єктом дослідження було обрано ПАТ «Датагруп», дочірню компанію корпорації «Інком». Проаналізуємо історію створення підприємства. 7 липня 2012 року компанія "Датагруп" відзначила 12-літній ювілей своєї діяльності. Історія компанії почалася в 2000 році, коли в холдингу ІCS був створений оператор передачі даних "Датаком". Рік по тому, почав свою діяльність оператор супутникового зв'язку "Датасат". Потім був створений телекомунікаційний оператор "Крокус-телеком". В 2003 році Олександр Кардаков, Президент групи компаній "Октава", поєднує свої телекомунікаційні активи під єдиним брендом "Датагруп". Очолив об'єднані компанії керівник компанії "Датасат" Олександр Данченко. Він є Генеральним директором підприємства на даний момент. Юридична адреса підприємства: 03005, м.Київ, вул.Смоленська 31/33. Місія компанії – задоволення потреб користувачів наданням високоякісних телекомунікаційних послуг, з використанням новітніх технологій передачі даних та підтримка високої якості сервісів на всіх етапах взаємодії з замовником. Основна мета діяльності ПАТ «Датагруп» - зайняти лідируючі позиції на телекомунікаційному ринку України і стати другим оператором фіксованого зв’язку в країні за обсягом доходів. Стратегію компанії ПАТ «Датагруп» можна поділити умовно на дві складові частини: • утримання лідерства компанії на корпоративному ринку професійної передачі даних, а також збільшення; |
Список литературы |
Список литературы по работе «Розробити кейс на прикладі певного українського АТ публічного чи приватного типу (підприємство, банк, компанія). ПАТ «Датагруп»».
1. Алиев С. А. Факторы рыночной активности корпоративних структур и их влияние на систему управления // Менеджмент в России и за рубежом. – 2008. – № 3.
2. Баюра Д. О. Система корпоративного управління в Україні: стан та перспективи розвитку. – К.: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2009. 3. Венгер Л. А. Формування ефективної системи корпоративного управління // Потенціал національної промисловості: цілі та механізми ефективного розвитку / Ю. В. Кіндзерський (ред.). — К.: Ін-т економіки та прогнозування, 2009. 4. Грідчина М. В. Роль корпоративного управління у підвищенні інноваційної активності акціонерних товариств // Корпоративні структури в національній інноваційній системі України / Інститут економіки та прогнозування НАН України / Л. І. Федулова (ред.). – К. : УкрІНТЕІ, 2007. 5. Орлова Н. С. Механізми державного регулювання корпоративних відносин в Україні. – Донецьк: «ВІК», 2009. 6. Свердан М. Державне регулювання розвитку фондового ринку та управління державними корпоративними правами // Корпоративне управління в Україні в сучасних умовах / За заг. ред. І. Розпутенка та Б. Лессера. – К.: Видавництво «К.І.С.», 2004. |
Кол-во страниц | 24 |
Стоимость | 96 UAHгрн. / 400 RUBруб. |
Номер работы | 23220 |
Заполните форму покупки работы