Рекламна кампанія та ефективність її проведення на агропродовольчому ринку

Тема Рекламна кампанія та ефективність її проведення на агропродовольчому ринку
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2008
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ПОНЯТТЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ 5
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 22
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ – ЯК СПОСІБ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 43
Стоимость 480 грн. / 2000 руб.
Номер работы 3727

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >