Професійні вимоги до звукопідсилення і звукорежисури під час проведення концертно-гастрольного туру
Тема | Професійні вимоги до звукопідсилення і звукорежисури під час проведення концертно-гастрольного туру |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2009 |
Оглавление | Вступ 2 1. Місце концертно-гастрольної діяльності у сфері шоу-бізнесу 4 2. Визначення базових понять сфери рекордингової індустрії 14 3. Вимоги до звукопідсилення під час проведення концертно-гастрольного туру 17 3.1. Загальні вимоги 17 3.2. Інтеграція в архітектурний дизайн концертного приміщення 18 3.3. Зв’язок з іншими галузями 21 3.4. Зв’язок із зовнішніми користувачами 23 4. Мастеринг як творчий процес у звукорежисурі 27 Висновки 36 Використана література 38 Додатки 40 |
Введение |
Професійні вимоги до звукопідсилення і звукорежисури під час проведення концертно-гастрольного туру - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Професійні вимоги до звукопідсилення і звукорежисури під час проведення концертно-гастрольного туру или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Професійні вимоги до звукопідсилення і звукорежисури під час проведення концертно-гастрольного туру».
Використана література
1. Закон України «Про авторське право і суміжні права» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, № 43, ст.214. 2. Алексеев А.Р. Музыкальная промышленность – взгляд изнутри: Организация и структура компаний звукозаписи. – М.: МАКС Пресс, 2001. – 18 с. 3. Горпенко В.Г. Звуко-зоровий монтаж / Київський держ. ін-т театрального мистецтва ім. І.К.Карпенка-Карого; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. – К.: ДІТМ, 1999. – 59 с. 4. Ершов К.Г. Частотная коррекция при магнитной звукозаписи. – Л.: ЛИКИ, 1989. – 49 с. 5. Жданова Е.А. Управление и экономика в шоу-бизнесе. – М.: ЮРКНИГА, 2003. – 543 с. 6. Зайцев В.П. Режисура естради та масових видовищ: Навчальний посібник. – К.: Дакор, 2003. – 304 с. 7. Закс А.С, Клименко Г.К. Измерения в практике звукозаписи. – М.: Искусство, 1981. – 101 с. 8. Катунин Г.П. Магнитная звукозапись. – Новосибирск: СибГАТИ, 1997. – 73 с. 9. Козюренко Ю.И. Любительская звукозапись. – М.: Искусство, 1985. – 135 с. 10. Концертная деятельность любительского эстрадного оркестра: Метод. разработка / Московский гос. ун-т культуры и искусств / В.М. Коновалов (сост.). – М., 2000. – 21 с. 11. Кузнецов В.Г. Теория и методика учебно-творческого процесса в любительских эстрадных оркестрах и ансамблях: Учебник для вузов искусств и культуры. – М.: Музыка, 2000. – 246 с. 12. Максимюк Степан. З історії українського звукозапису та дискографії / НАН України; Інститут українознавства ім. І.Крип'якевича. – Л.; Вашингтон: Видавництво Українського Католицького ун-ту, 2003. – 288 с. 13. Музична естрада: Словник / Управління культури Харківської держ. адміністрації; Харківський обласний центр народної творчості / В.М. Откидач (уклад.). – Х. : Видавець І.В.Якубенко, 2004. – 446 с. 14. Никульский Е.В. Технология звукозаписи и звукорежиссура. – Л.: ЛИКИ, 1987. – 80 с. 15. Поплавський М.М. Менеджер шоу-бізнесу: Підруч. для студ. вищ. навч. закл. – К., 1999. – 560 с. 16. Поплавський М.М. Шоу-бізнес: теорія, історія, практика: Підручник для студ. вищих навч. закл. культури і мистецтв. – К., 2001. – 560 с. 17. Руда А. 1000 зірок шоу-бізнесу. – К.: Школа, 2006. – 256 с. 18. Сапожнік О.В. Сучасна популярна естрадна музика. – К.: ДАКККіМ, 2006. – 240 с. 19. Севашко А.В. Звукорежиссура и запись фонограмм: проф. руководство. – М.: Додэка-ХХI; Альтекс, 2007. – 431 с. 20. Щербина В.И. Цифровая звукозапись. – М.: Радио и связь, 1989. – 190 с. |
Кол-во страниц | 42 |
Стоимость | 144 UAHгрн. / 600 RUBруб. |
Номер работы | 75481 |
Заполните форму покупки работы