Поведінка споживачів
Тема | Поведінка споживачів |
Предмет | Разное |
Вид работы | Контрольная |
Год написания | 2013 |
Оглавление | 1. Аналіз проблем в діяльності підприємства у контексті організації взаємодії зі споживачами 3 2 Дослідження потенціалу розвитку підприємства та визначення резервів вдосконалення його роботи 7 3 Розробка рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства, маркетингової практики 14 Література 20 |
Введение |
Поведінка споживачів - Контрольная, Разное
Об’єкт дослідження - Публічне акціонерне товариство «УкрСиббанк». Скорочена назва: АТ «УкрСиббанк».
У квітні 2006 р. стратегічним інвестором УкрCиббанку з часткою 51% стала одна з найбільших у світі фінансових груп BNP Paribas. У 2009 р. частка була збільшена до 81,42%, а у 2010 до 99,99%. У серпні 2011 р. завершилася процедура придбання 15% акцій УкрСиббанку Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР), таким чином, частка BNP Paribas склала 84,99%. Інтеграція до групи компаній BNP Paribas відкрила УкрСиббанку нові можливості: причетність до світового бренду, використання прогресивного світового досвіду, перехід на нові стандарти менеджменту. Якісне зростання супроводжує розвиток банку в усіх сегментах. УкрСиббанк обслуговує понад 2 млн. роздрібних клієнтів, 255 тис. підприємств середнього та малого бізнесу та 4 тис. великих компаній. Проблема: - зниження активності клієнтів, що привело до зменшення обсягів активних та пасивних операцій банку (кредитних та депозитних) (Рис. 1.1). |
Список литературы |
Список литературы по работе «Поведінка споживачів».
1. Веб-сайт Державної установи «Агентство з розвитку інфраструктури фондового ринку України» при Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку // www.smida.gov.ua
2. Кльоба Л.Г. Маркетингові аспекти вдосконалення управління банківською діяльністю. - Національний університет «Львівська політехніка», 2010р. 3. Котелееська Ю.В. Відновлення довіри споживачів до банківської системи як елемент формування ефективної маркетингової стратегії банку // Міжнародний науково-виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». – 2’2013 (19), С. 359-363. 4. Криза в суспільних вимірах. Додаток до журналу «Україна: події, факти, коментарі» ( на 18.02.2010). – 2010. – № 6 // http://www.nbuv.gov.ua/Siaz/Kryza/2010/kr06.pdf 19 травня 2009, 12:02 5. Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Поведінка споживачів: Навч. пос. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 176 с. 6. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник - К: Знання України, 2010. - 299 с. 7. ТОП-10 рейтинг банків на ринку депозитів |
Кол-во страниц | 19 |
Стоимость | 96 UAHгрн. / 400 RUBруб. |
Номер работы | 5254 |
Заполните форму покупки работы