Особливості використання різних видів наочності у процесі формування лексичної компетентності китайською мовою (на прикладі 5 класу)

Тема Особливості використання різних видів наочності у процесі формування лексичної компетентності китайською мовою (на прикладі 5 класу)
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2013
Оглавление Вступ 5
І Розділ. Теоретико-методологічні особливості викладання китайської мови 7
1.1. Викладання китайської мови: проблеми та перспективи 7
1.2. Формування лексичної компетентності китайською мовою 12
ІІ Розділ. Використання різних видів наочності у процесі формування лексичної компетентності китайською мовою (на прикладі 5 класу) 15
2.1. Наочність у процесі формування лексичної взагалі та компетентності у вивчені китайської мови 15
2.2. Рекомендації з метою оптимізації процесу формування лексичної компетентності у вивчені китайської мови через наочність 22
З метою оптимізації процесу формування лексичної компетентності у вивчені китайської мови через наочність слід: 22
Висновки 24
Список використаної літератури 25
Додаток 1 27

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 29
Стоимость 108 грн. / 450 руб.
Номер работы 5441

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >