Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови

Тема Особливості використання практичних методів навчання на уроках природознавства в школах для дітей з тяжкими вадами мови
Предмет Разное
Вид работы Разное
Год написания 2008
Оглавление
Список використаних скорочень 2

Вступ 3

1. Науково-методичні засади дослідження 7
1.1. Теоретичні основи колекційного навчання дітей з тяжкими вадами мови 7
1.2. Обґрунтування поетапного формування розумових дій у дітей з тяжкими вадами мови 11

2. Порушення мовлення у дітей та стратегія їх коригування 13
2.1. Мова дитини як засіб передачі інформації, логопедична допомога дітям з вадами мовлення 13
2.2. Види та ознаки порушень мовлення 15
2.3. Педагогічні аспекти реабілітації дітей-логопатів 17
2.4. Індивідуальні стратегії освоєння мови дітьми 21

3. Діагностика особливостей засвоєння природничих знань учнями з тяжкими вадами мови 24

4. Умови забезпечення інтенсифікації процесу засвоєння природничого матеріалу учнями з тяжкими вадами мови 31
4.1. Методика діагностики стану сформованості природничих навчальних здібностей 31
4.2. Формування програм навчально-пізнавальної діяльності 41
4.3. Корекційна спрямованість процесу поетапного формування розумових дій учнів з порушеннями мови при вивченні природознавства 44

5. Ігротерапія на уроках природознавства, як один з найважливіших засобів корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення 47
5.1. Логопедичні ігри 47
5.2. Піскова ігротерапія 54
5.3. Логопедична ритміка 56

Висновки 57

Список використаної літератури 61

Додатки 63

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 64
Стоимость 360 грн. / 1500 руб.
Номер работы 3834

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >