Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови
Тема | Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2010 |
Оглавление | ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ГРУПОВИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ ЯК ОБЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ 6 1.1. Характеристика видів навчальної діяльності 6 1.2 Поняття групового методу навчання 11 1.3 Психолого-педагогічні особливості групового способу навчання 13 РОЗДІЛ ІІ. СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ГРУПОВИХ ВИДІВ РОБОТИ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 17 2.1. Групова діяльність на уроках іноземної мови як метод навчання на основі загальнолюдських цінностей 17 2.2. Мовна взаємодія на уроці іноземної мови. Групова форма роботи 23 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 |
Введение |
Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Особливості організації роботи в групах на уроках іноземної мови».
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Бим И. Л. Обучение иностранному языку. Поиск новых путей // ИЯШ. - 1989 - №1. – с.15-20 2. Бойко В.П. Використання групової навчальної діяльності у процесі навчання англійської мови у ВВНЗ // Матеріали методичної конференції “Комунікативно-когнітивний аспект навчання мови для професійного спілкування”. - Збірник наукових праць. – №27, – Хмельницький: Видавництво НАДПСУ, 2006. – С.17-21. 3. Волков К.Н. Психологи о педагогических проблемах. / Под ред. А.А.Бодалева. – М.: Просвещение, 2002. – 68 с. 4. Василик О.І. Психолого-педагогічні засади групової роботи // У зб. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. – Вип. 6. Уманський педагогічний університет. - К.: Науковий світ, 2003.- С.170-177. 5. Власова О.І. Педагогічна психологія: Навч. пос-к. – К.: Либідь, 2005. – 400 с. 6. Герасимчук І.В. Використання парної роботи на заняттях з англійської мови у ВВНЗ // Збірник наукових праць. –№26, – Хмельницький: Видавництво НАДПСУ, 2005. – С.112-114. 7. Гальскова Н. Д., Соловцова Э. И. К проблеме содержания обучения иностранным языкам на современном этапе развития школы // ИЯШ. – 1997 - №3. - С. 31-35 8. Герасимчук І.В. Цілі педагогічної діяльності // Наукові записки. – Педагогічний інститут ім. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки. – 2004. - № 4. – С. 19-23. 9. Данилович І.А. Система ігрових вправ у підручнику English through Communication для 5 класу середньої школи : автореф. дис… на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.02 / І.А.Данилович. – К., 1994. – 20 с. 10. Зимняя И. А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. - М. Просвещение, 2002. – 254 С. 11. Друзь Ю.М. Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Криворізький держ. пед. ун-т. – Кривий Ріг, 2004. – 186 с. 12. Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе. – М.: Просвещение, 2003. – 222 с. 13. Кузовлёв В.П., Коростелёв В.С. Цель обучения иностранному языку на современном этапе развития общества. Иностранные языки в школе. 1990. - №6. – С.12-18 14. Козлова В.М. Організація спільної групової навчально-пізнавальної діяльності у навчанні іноземної мови в школі // Рідна школа. - 2004.- № 1.- С.39-41. 15. Карпова В. Н.. Гуманистические стратегии обучения: использование теории множественного интелекта на занятиях по иностранным языкам. – Київ: «Іноземні мови» №3, 2007. – С.15-19 16. Леонтьев А.А. Педагогическое общение. М., 2006. – 217 с. 17. Ланцберг В.И., Кордонский М.Б. Технология группы. – Одесса-Туапсе, 2002. – 175 с. 18. Ляховицкий М.В. Методика преподавания иностранного языка. - М., 1981. – 187 с. 19. Методика обучения иностранным языкам в средней школе./ Под ред. Н. И. Гез, М. В. Ляховицкого, А. А. Миролюбова идр. – М.: ВШ, 1998. – 274 с. 20. Миролюбов А.А., Рахманов И.В., Цейтлин В.С. Общая методика обучения иностранным языкам в средней школе. - М., 2004. – 185 с. 21. Общая методика обучения иностранным языкам: Хрестоматия/ Сост. Леонтьев А. А. – М.: Рус. яз., 2002. - С.9-20. 22. Олейник Т.И., Скляренко Н.К. Обучение диалогической речи с использованием ролевой игры. //Иностранные языки в школе. – 2006. - №1. – С.10-14 23. Онищук В.А. Типы, структура и методика урока в школе. – К., 2004. – 145 с. 24. Основные направления в методике преподавания иностранных языков в XX—XXІ вв./Под ред. И. В. Рахманова. - М.: Просвещение, 2008. – 205 с. 25. Пальмер Г. Устный метод обучения иностранным языкам. - М., 2004. – 184 с. 26. Пассов Е. И. Урок иностранного языка в средней школе. – 2-е изд. – М: Просвещение, 2003. – 223 с. 27. Пассов Е. И., Кузовлев В. П., Царькова В. Б. Учитель иностранного языка. Мастерство и личность. – |
Кол-во страниц | 36 |
Стоимость | 84 UAHгрн. / 350 RUBруб. |
Номер работы | 75619 |
Заполните форму покупки работы