Організація туру по Карпатах
Тема | Організація туру по Карпатах |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2015 |
Оглавление | Вступ 3 1. Теоретичні основи розробки нового туристичного продукту 5 1.1. Розробка ідеї туру 5 1.2. Пошук та відбору партнерів та підприємств постачальників послуг 10 1.3. Формування основного та додаткового комплексів послуг 14 1.4. Експериментальна перевірка туру 17 2. Розробка схеми маршруту 18 3. Програмне забезпечення туру 23 4. Розробка рекламної і інформаційної стратегії 25 5. Розрахунок вартості туру 30 6. Документальне оформлення туру та укладання договорів з постачальниками 33 7. Безпека на маршруті 34 Висновки 36 Список використаних джерел 38 Додатки 41 |
Введение |
Організація туру по Карпатах - Курсовая, Разное
Метою курсової роботи є розробка туру «Карпатськими стежками Франка».
Об’єктом дослідження є місця, пов’язані з діяльністю та творчістю Івана Франка в Карпатах, предметом дослідження є методичні і організаційні аспекти розробки нового туру. Основними завданнями, які випливають з мети роботи, є: - розглянути теоретичні основи розробки нового туристичного продукту; - здійснити аналіз технології діяльності туристичного підприємства при формуванні нового тур маршруту; - обґрунтувати особливості технології туристської діяльності в процесі реалізації розробленого туру. Теоретичною та методологічною основою даного курсового дослідження стало вивчення й творче переосмислення основних досягнень в галузі туристичної діяльності. Структура роботи складається зі вступу, у якому обґрунтовується актуальність теми курсового дослідження, вказуються мета й завдання, конкретизуються методи дослідження, чотирьох розділів, у яких здійснено вирішення основних завдань курсової роботи. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки. 1. Теоретичні основи розробки нового туристичного продукту 1.1. Розробка ідеї туру Розробка туру є складним завданням, яке потребує володіння значною інформацією з ресурсного забезпечення, з розвитку матеріально–технічної бази туризму, знання кон'юнктури попиту та пропозиції на відповідних ринках, співпраці з суб'єктами ринкової діяльності. Розробка задуму продукту і його перевірка являють собою важливий момент у роботі туристичного підприємства. Важливо провести чітке розходження між ідеєю продукту і його задумом. Ідея продукту – це загальне представлення про можливий продукт, що фірма могла б, на її думку, запропонувати ринку. Задум продукту – пророблений варіант ідеї, виражений значимими для споживача поняттями. Відбір підходящого задуму здійснюється як за допомогою його аналізу з погляду вигідності для турпідприємства й наявності відповідної потреби з боку споживачів, так і шляхом з'ясування думки клієнтів цільового ринку із приводу пропонованих альтернативних варіантів. За результатами опитування клієнтів можна судити про перспективи розвитку різних варіантів майбутнього продукту й обсягу можливого збуту. Необхідно враховувати, що перевага туристського продукту створюється не тільки високим рівнем обслуговування при мінімальній ринковій ціні, але й індивідуальним характером пропозиції, власним виглядом цього туристського продукту, виглядом, якому не можна повторити, імітувати в іншому місці в конкурентів [15]. Розробка турів провадиться в індустріальних масштабах (за принципом масового виробництва), але їх реалізація здійснюється на індивідуальній основі. Використовується як якісна, так і цінова конкуренція. Зменшення ціни досягається як шляхом масовості виробництва, так і гнучкого використання партнерів–продуцентів послуг, а також сезонності попиту. Діяльність туроператорів реалізується по багатьох напрямках (як в географічному, так і в економічному плані). Туроператори все більше використовують надлишки потужностей готелей та авіакомпаній в період міжсезоння для розробки чартерних турів, соціалізують окремі види турпродукту за рахунок використання різноманітних фондів, вводять спрощені форми обслуговування (самообслуговування в харчуванні, наприклад). Комплексні тури дуже різноманітні за видами, формами, сезонами, термінами, класом обслуговування, набором послуг, видами пересування та іншими параметрами, тобто туроператори намагаються максимально пристосуваати їх до існуючого попиту та створити попит, просуваючи весь час новий товар на туристичний ринок. |
Список литературы |
Список литературы по работе «Організація туру по Карпатах».
1. Азар В. И. Экономика и организация туризма. – М.: Профиздат, 1993.
2. Атаев А. А. Управленческая деятельность. Практика и резервы организаций. – М.: Экономика, 1988. 3. Бабарицька В. К., Любіцева О. О. Організація туризму. Навч. посібник. Част. I. – К.: КУ, 1998. 4. Бабарицька В. К., Любіцева О. О., Федорченко В. К. Організація туризму. Учбово–метод. посібник. – К.: ІТЕІП, 1994. 5. Балабанов И. Т., Балабанов А. И. Экономика туризма: Учебное пособие. – М.: Финансы и статистика, 1999. –176 с. 6. Бейдик О. О. Словник–довідник з географі туризму, рекреалогії та рекреаційної географії. – К.: Ін–т туризму, 1998. 7. Браймер Роберт А. Основы управления в индустри гостеприимства. – М.: Аспект Пресе, 1995. 8. Гезгала Ян. Туризм в народном хозяйстве. – М.: Прогресе, 1974 9. Герасименко В. Г. Основы туристского бизнеса. Учебн. пособие. – Одесса, "Черноморье", 1997. 10. Гуляев В. Г. Организация туристской деятельности. –М.: Номедж, 1996. 11. Даниэльс Д. Д., Радеба Ли X. Международный бизнес. – М.: Дело МД, 1994. 12. Дурович А. П., Копанев А. С. Маркетинг в туризме. Учебное пособие. – Минск, Экономпресс, 1998. 13. Збірник нормативних документів. Випуск 1. – К.: Держ–комтуризм України, 1997. 14. Ильина Е. Н. Туроперейтинг: организация деятельности. Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 256 с. 15. Квартальное В. А. Туризм: Учебник. – М.: Финансы и статистика, 2000. – 320 с. 16. Крачило Н. Г. География туризма. – К.: Вища школа, 1987. 17. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с. 18. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж, Вонг В. Основы маркетинга. Пер. с англ. – 2–е европ. изд.. – М.; СПб.; К.: Издательский дом "Вильяме", 1999. – 1152 с. 19. Любіцева О. О., Бабарицька В. К, Мельник О. П. Туристична сфера, готельне господарство та форми їх організації у світі. Конспект лекцій – К.: КДТЕУ, 1995. 20. Любіцева О. О., Бабарицька В. К, Мельник О. П. Організація туризму в Україні. Конспект лекцій. – К.: КДТЕУ, 1995. 21. Международная торговля услугами, связанными с туризмом, проблемы и возможности для развивающихся стран. /ООН. Конференция по торговле и развитию/, 1998. 22. Немоляева М. Э. Маркетинг международного туризма. – М.: ВШТ, 1991. 23. Немоляева М. Э., Ходорков Л. Ф. Международный туризм: вчера, сегодня, завтра. – М., 1985. 24. Нормативные акты по туристско–экскурсионной работе. – М.: Профиздат, 1989. 25. Основы туристической деятельности: Учебник/Г.И. Зорин, Е.Н. Ильина и др. – М.: Советсткий спорт, 2000. – 224 с. 26. Періодичні видання: журнали "Міжнародний туризм", "Туристские новости", "Вояж"; газети "Урядовий кур'єр", "Галицькі контракти", "Посредник" тощо. 27. Папирян Г. А. Международные экономические отношения: экономика туризма. – М.: Финансы и статистика, 1998. 28. Пузакова Е. П., Честникова В. А. Международный туристический бизнес. – М.: Экспертное бюро, 1997. 29. Смолін I. Генезис видів конкурентоспроможності підприємства та їхня взаємодія // Вісник Київського національного торговельно–економічного університету, 2000, №5, с. 59–69. 30. Туризм на порозі XXI століття: освіта, культура, екологія.: Матеріали Міжнародної наук–практичн. конф. –К.: вид–во КІТЕП, 1999. – 268 с. 31. Туристично–краєзнавчі дослідження. Матеріали III Всеукр. наук. – практичної конференції "Туризм в Україні: економіка і культура". – К.: ФП України, Ін–т туризму, 1998, ч. І–ІІ. 32. Тускоз Ж. Міжнародне право: Підручник. Пер. з франц. – К.: АртЕк, 1998. – 416 с. |
Кол-во страниц | 56 |
Стоимость | 180 UAHгрн. / 750 RUBруб. |
Номер работы | 5946 |
Заполните форму покупки работы