Організація систем комунікацій торгового підприємства на прикладі ТОВ «Епіцентр К»

Тема Організація систем комунікацій торгового підприємства на прикладі ТОВ «Епіцентр К»
Предмет Разное
Вид работы Диплом
Год написания 2012
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 5
1.1 Поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, методи та принципи їх застосування 5
1.2 Теоретичні основи системи організації комунікацій підприємства 15
1.3 Місце інтегрованих маркетингових комунікацій в створенні позитивного іміджу підприємства 25
РОЗДІЛ 2 МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТОВ «ЕПІЦЕНТР К» 34
2.1 Аналіз діяльності підприємства 34
2.2 Дослідження системи комунікацій підприємства 47
2.3 Функціональний аналіз системи інтегрованих маркетингових комунікацій 52
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ " ЕПІЦЕНТР К " 63
3.1 Побудова карти сприйняття в ТОВ " Епіцентр К " 63
3.2 Розробка систем організації BTL-компанії в інтегрованих маркетингових комунікаціях 78
3.3 Рекомендації щодо підвищення ефективності системи інтегрованих маркетингових комунікацій 92
ВИСНОВКИ 107
ЛІТЕРАТУРА 110
ДОДАТКИ 114

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 123
Стоимость 540 грн. / 2250 руб.
Номер работы 5248

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >