Організація обслуговування святкових (тематичних) заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані Дубки
Тема | Організація обслуговування святкових (тематичних) заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані Дубки |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2016 |
Оглавление | ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ І ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ СВЯТКОВИХ ЗАХОДІВ 6 1.1. Класифікація методів і форм обслуговування 6 1.2. Класифікація бенкетів і прийомів 11 РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ СВЯТКОВИХ ЗАХОДІВ В РЕСТОРАНІ «ДУБКИ» 15 2.1. Загальна характеристика ресторану «Дубки» 15 2.2. Організація обслуговування святкових заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані «Дубки» 16 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ 21 3.1. Шляхи забезпечення якісного обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства 21 3.2. Шляхи удосконалення організації обслуговування банкетів у ресторані «Дубки» 25 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34 ДОДАТКИ 37 |
Введение |
Організація обслуговування святкових (тематичних) заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані Дубки - Курсовая, Разное
Актуальність теми. Ресторанний бізнес є одним з небагатьох сфер вітчизняної економіки, в якій практично з самого початку економічних реформ у повній мірі проявилися ринкові відносини. На сьогоднішній день ресторанний бізнес – це динамічний та високодохідний бізнес, тому він є інвестиційно-привабливим та цікавим.
Загальною тенденцією сучасного соціально-економічного розвитку більшості країн, у тому числі й України, є розширення сфери послуг і глибокі трансформації її організаційної та функціональної структури. Як наслідок з'являються нові сектори й види послуг, засновані на сучасних технологіях. На сьогоднішній день розширення та вдосконалення ресторанного бізнесу є досить актуальне. Останнім часом питання підвищення ефективності діяльності і науково-обґрунтованого управління виробництвом знову набувають актуальності, до того ж підприємства ресторанного господарства за останні роки набули неабиякого досвіду в організації обслуговування та підвищенні результатів діяльності. В зв’язку з розвитком приватного підприємництва на Україні питання організації будь якого підприємства є визначальними для досягнення мети діяльності підприємства – одержання прибутку. Кваліфіковане керування організацією обслуговування дозволяє уникнути багатьох проблем, що можуть виникнути у процесі діяльності виробництва. Через це, ефективно реалізована організація обслуговування дозволить закладу громадського харчування отримати запланований прибуток. В подальшому конкуренція в галузі буде тільки збільшуватися, з’являтимуться заклади розміщення та харчування нових форматів, тому вітчизняні підприємці повинні бути готові першими запропонувати споживачам нові пропозиції харчування й відпочинку з метою протистояння конкурентній боротьбі. Сьогодні заклади ресторанного господарства, що лідирують по світовим міркам, приділяють особливу увагу організації обслуговування, адже, якість обслуговування одна з головних умов успішного і ефективного розвитку ресторану. Незважаючи на позитивні тенденції в розвитку ресторанної справи в Україні, її позиція в міжнародному рейтингу є низькою: 74-те місце зі 162 країн світу [16; 7]. Послідовна інтеграція у світове економічне співтовариство теж зумовлює необхідність цілеспрямованих дій щодо взаємоузгодження та вдосконалення чинної нормативної документації, яка б сприяла міжнародному обміну послугами, підвищенню якості й конкурентоспроможності на всіх рівнях виробництва та торгівлі заради кінцевої мети – задоволення вимог споживачів. Вдосконалення та розвиток нормативного забезпечення, що ґрунтуються на оптимальності та узгодженості, має вирішальне значення для підвищення ефективності його застосування. Тому необхідно вносити зміни та доповнення, що відповідають сучасним потребам, ґрунтуються на світових тенденціях, на досвіді економічно розвинених країн. Відповідно до норм, що прийняті в більшості країн з високорозвиненою індустрією гостинності (країни Європейського Союзу, Японія, Америка, Канада та інші), керівництво закладу, як постачальник послуг, повинне докласти значних зусиль для створення між ним і споживачем послуги особливих довірливих стосунків, які передбачають постійне поліпшення якості послуг відповідно до зростаючих потреб споживачів та гарантію їх безпеки. Таким чином, вдосконалення організації обслуговування в ресторанному господарстві приведення її у відповідність до нових суспільних запитів, гармонізація з міжнародними та європейськими нормами є актуальним завданням, що має важливе соціально-економічне значення для України. Метою роботи є дослідження організації обслуговування святкових заходів в ресторанну господарстві. - надати класифікацію методів і форм обслуговування, бенкетів і прийомів; - здійснити загальну характеристику ресторану «Дубки»; - дослідити організацію обслуговування святкових заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані «Дубки»; - визначити шляхи забезпечення якісного обслуговування споживачів на підприємствах ресторанного господарства; - дослідити шляхи удосконалення організації обслуговування банкетів та святкових заходів у ресторані «Дубки». Об’єктом дослідження виступає організація обслуговування святкових заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані. Предметом дослідження виступає ресторан «Дубки» м. Києва. Інформаційну базу дослідження склали підручники, наукові публікації з обраної тематики, публікації в пресі, матеріали науково-практичних конференцій. Структура роботи складається зі вступу, у якому обґрунтовується актуальність теми курсового дослідження, вказуються мета й завдання, трьох розділів, у яких здійснено вирішення основних завдань курсової роботи. Завершують роботу узагальнюючі висновки за результатами дослідження, список використаних джерел та додатки. РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДІВ І ФОРМ ОБСЛУГОВУВАННЯ СВЯТКОВИХ ЗАХОДІВ 1.1. Класифікація методів і форм обслуговування На сьогоднішній день ресторанний бізнес в усьому світі вважається одним з найбільш перспективних видів бізнесу. Найбільшою мірою на його розвиток впливає туристично-рекреаційна діяльність, оскільки збільшення притоку відвідувачів забезпечує економічне зростання закладів ресторанного господарства. В той же час день ресторанний бізнес є невід’ємною інфраструктурною складовою розвитку туризму, виконуючи не тільки економічну, а й соціальну функції. Залежно від функцій, виконуваних підприємствами ресторанного господарства, розрізняють три види обслуговування [11; 116]: 1) обслуговування зі споживанням продукції безпосередньо в підприємстві ресторанного господарства; 2) обслуговування з доставкою та реалізацією кулінарної продукції для споживання за місцем роботи, навчання, відпочинку, дозвілля, на транспорті; 3) обслуговування зі споживанням кулінарної продукції та напівфабрикатів удома. |
Список литературы |
Список литературы по работе «Організація обслуговування святкових (тематичних) заходів по типу бенкет за столом з частковим обслуговуванням офіціантів в ресторані Дубки».1. Антонова В.А. Організація виробництва та обслуговування споживачів в закладах ресторанного господарства: навч. посіб. для студ. ВНЗ освіти I-II рівнів акредитації / В. А. Антонова; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кафедра організації та управління якістю ресторанного господарства. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2008. - 320 c. 2. Антонова В.А. Організація обслуговування на підприємствах харчування: навчальний посібник для студ. усіх форм навчання спец. "Технологія харчування" / В. А. Антонова; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Кафедра організації та управління якістю ресторанного господарства. - Донецьк:, 2005. - 156 с. 3. Архіпов В.В. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Архіпов, В. А. Русавська. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 342 с. 4. Барановський В.А. Ресторанний бізнес: навчальний посібник/ В.А. Барановський - РнД.: Фенікс, 2005. - 220 с. 5. Лук'янов В. О. Організація готельно-ресторанного обслуговування: навч. посіб. / Лук'янов В. О., Мунін Г. Б. ; Ін-т економіки та упр. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Кондор, 2012. - 344 с. 6. Мазаракі А. А. Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства: підручник / за заг. ред. проф. Н. О. П'ятницької ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Вид. 2-ге, переробл. і допов. - К. : Кондор, 2012. - 556 с. |
Кол-во страниц | 38 |
Стоимость | 144 UAHгрн. / 600 RUBруб. |
Номер работы | 8631 |
Заполните форму покупки работы