Організація обслуговування споживачів при презентації страв креативної кухні в закладах ресторанного господарства
Тема | Організація обслуговування споживачів при презентації страв креативної кухні в закладах ресторанного господарства |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2010 |
Оглавление | Вступ 1 Розділ 1. Загальна характеристика закладу ресторанного господарства «Русь» 4 1.1. Функціональна схема закладу ресторану 4 1.2. Характеристика управлінських відносин; вивчення нормативних та законодавчих документів, що визначають порядок роботи ресторану 7 Розділ 2. Аналіз технологій надання ресторанних послуг. 9 2.1. Проектування креативного харчування 9 2.2. Планувальна організація та технологія процесу обслуговування 14 Розділ 3. Вдосконалення процесу обслуговування в ресторані «Русь» 19 Висновки і пропозиції 25 Список використаних джерел 27 Додаток А 30 Додаток Б 31 Додаток В 33 Додаток Г 34 |
Введение |
Організація обслуговування споживачів при презентації страв креативної кухні в закладах ресторанного господарства - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Організація обслуговування споживачів при презентації страв креативної кухні в закладах ресторанного господарства или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Організація обслуговування споживачів при презентації страв креативної кухні в закладах ресторанного господарства».
Список використаних джерел
1. ДСТУ 4281-2004. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. – К.: Держспоживстрандарт України, 2004. – 11 с. 2. Про захист прав споживачів: Закон України від 15.12.1993 №3682-ХІІ. 3. Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини: Закон України від 23.12.1997 р. №771/97-ВР. 4. Антонова В.А. Організація обслуговування на підприємствах харчування. – Донецьк, 2005. – 156 с. 5. Барановский В.А. Официант-бармен. – Ростов-на-Дону: Издательство «Фенікс», 2003. – 320 с. 6. Білик Е.В. Сучасна енциклопедія етикету: 1000 правил і корисних порад. – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2005. – 384 с. 7. Богушева В.И. Бары и рестораны. Искусство обслуживания. – Ростов-на-Дону: Издательство «Фенікс», 2004. – 352 с. 8. Бородина В.В. Ресторанно-гостиничный бизнес: Учет, налоги, маркетинг, менеджмент. – М.: Книжный мир, 2007. – 165 с. 9. Браймер Роберт А. Основы управления в индустрии гостеприимства. – М.: Аспект Пресс, 2005. – 382 с. 10. Браун Г. Хернер К. Настольная книга официанта.: Справочник. – Ростов-на-Дону: Издательство «Феникс», 2004. – 320 с. 11. Волков Ю.Ф. Интерьер и оборудование гостиниц и ресторанов. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2004. – 352 с. 12. Волкова И.В., Миропольский Я.И., Мумрикова Г.М. Ресторанный бизнес в России: с чего начать и как преуспеть. – М: Флинта, 2003. – 184 с. 13. Восемь способов креативной подачи блюд // Кулинарные рецепты А.Онегина. 29.01.2009. – http://www.arborio.ru/ 14. Гончарова В.Н., Голощапова Е.Я. Товароведение пищевых продуктов. – М.: Экономика, 2005. – 178 с. |
Кол-во страниц | 35 |
Стоимость | 120 UAHгрн. / 500 RUBруб. |
Номер работы | 4455 |
Заполните форму покупки работы