Організація обслуговування харчування в аеропортах та на літаках

Тема Організація обслуговування харчування в аеропортах та на літаках
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2005
Оглавление 1. ВСТУП 3

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА 8
2.1. Громадське харчування і його роль в народному господарстві 8
2.2. Функції та специфіка діяльності підприємств громадського харчування системи авіаперевезень 10
2.3. Система кейтерингу, як передовий метод організації харчування пасажирів авіаперевезень 14
2.3.1 Розвиток системи кейтерингу в Україні 14
2.3.2. Проблеми роботи кейтерингових компаній в галузі авіаперевезень 17
2.3.3. Особливості роботи кейтерингових компаній (на прикладі «Київ-Кейтеринг» та «Аеро-Кейтеринг Сервісіс Україна») 19
2.3.4. Вдосконалення роботи авіаційних компаній з вирішення проблеми харчування пасажирів (на прикладі ТОВ «Авіаційна хендлінгова компанія «Авіахендлінг», та авіакомпанії «Аеросвіт») 23
2.4. Організація обслуговування потреб пасажирів у харчуванні в аеропортах (на прикладі Державного міжнародного 25
аеропорту «Бориспіль») 25
2.5. Досвід організації харчування пасажирів в зарубіжник компаніях 27
2.5.1. Сфера громадського харчування авіаперевезень в РФ 27
2.5.2. Норми споживання алкогольних та прохолодних напоїв під час польоту (на прикладі компанії «Аерофлот») 31
2.5.3. Спеціальне устаткування літаків (на прикладі компанії «Авіаційні лінії Кубані») 34
2.5.4. Підвищення рівня обслуговування пасажирів за допомогою використання сучасних методів оформлення продуктів харчування, рекламних методів роботи з пасажирами 35
2.5.5. Розвиток сфери громадського харчування в галузі авіаперевезень в країнах світу 37
2.6. Культура поводження обслуговуючого персоналу ресторану аеропорту, бортпроводниць 39

3. ВИСНОВКИ 41

ДОДАТКИ 43

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 60

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 60
Стоимость 120 грн. / 500 руб.
Номер работы 1176

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >