Місце рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. Її структура, суб’єкти, творчі та виробничі процеси
Тема | Місце рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. Її структура, суб’єкти, творчі та виробничі процеси |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2010 |
Оглавление | Зміст Вступ 2 Розділ 1. Визначення теоретичних засад розвитку сучасної сфери рекордингу 4 1.1. Понятійний апарат рекордингової індустрії 4 1.2. Характеристика сучасного місця індустрії цифрового рекордингу в системі культури 8 Розділ 2. Розвиток рекордингової індустрії в системі шоу-бізнесу 14 2.1. Структура, творчі та виробничі процеси рекордингу 14 2.2. Законодавче закріплення прав інтелектуальної власності в галузі 22 2.3. Особливості здійснення мастерингу в рекординговій індустрії 27 Розділ 3. Розгляд окремих виробничих процесів індустрії рекордингу 37 3.1. Організація рекордингу під час проведення концертно-гастрольного туру 37 3.2. Дослідження маркетингових процесів у сфері рекордингу 44 3.3. Можливості задіяння творчих методик рекордингу у громадсько-політичній сфері 48 Висновки 53 Список використаної літератури 56 Додатки 59 |
Введение |
Місце рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. Її структура, суб’єкти, творчі та виробничі процеси - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Місце рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. Її структура, суб’єкти, творчі та виробничі процеси или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Місце рекордингової індустрії в системі культури і шоу-бізнесу. Її структура, суб’єкти, творчі та виробничі процеси ».
Список використаної літератури
1. Закон України «Про авторське право і суміжні права» // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2001, № 43, ст.214. 2. Алексеев А.Р. Музыкальная промышленность – взгляд изнутри: Организация и структура компаний звукозаписи. – М.: МАКС Пресс, 2001. – 18 с. 3. Атаманова Ю.Є. Право інтелектуальної власності: система міжнародно-правового регулювання. – Х.: ПП «ДИВ», 2004. – 48 с. 4. Бабіч Д.Р. Формування виконавської майстерності майбутніх артистів естрадних ансамблів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Київський національний ун- т культури і мистецтв. – К., 2004. – 21 с. 5. Вивчення інструментів духового та естрадного оркестрів: Програма курсу / Харківська держ. академія культури. Кафедра духових та естрадних оркестрів / А.В. Гладких (уклад.). – Х.: ХДАК, 2003. – 17 с. 6. Гордон Д.И. Звезды эстрады. – Х.: Фолио, 2004. – 399 с. 7. Горпенко В.Г. Звуко-зоровий монтаж / Київський держ. ін-т театрального мистецтва ім. І.К.Карпенка-Карого; Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. – К.: ДІТМ, 1999. – 59 с. 8. Ераносян В. Акула шоу-бизнеса. – М.: Вече, 1996. – 462 с. 9. Ершов К.Г. Частотная коррекция при магнитной звукозаписи. – Л.: ЛИКИ, 1989. – 49 с. 10. Жданова Е.А. Управление и экономика в шоу-бизнесе. – М.: ЮРКНИГА, 2003. – 288 с. 11. Зайцев В.П. Режисура естради та масових видовищ. – К.: Дакор, 2003. – 304 с. 12. Закс А.С, Клименко Г.К. Измерения в практике звукозаписи. – М.: Искусство, 1981. – 101 с. 13. Катунин Г.П. Магнитная звукозапись. – Новосибирск: СибГАТИ, 1997. – 73 с. 14. Козюренко Ю.И. Любительская звукозапись. – М.: Искусство, 1985. – 135 с. 15. Колесникова Г.И. История развития западноевропейского музыкального искусства. – Шадринск, 2001. – 55 с. 16. Концертная деятельность любительского эстрадного оркестра: Метод. разработка / Московский гос. ун-т культуры и искусств / В.М. Коновалов (сост.). – М., 2000. – 21 с. 17. Кузнецов В.Г. Теория и методика учебно-творческого процесса в любительских эстрадных оркестрах и ансамблях: Учебник для вузов искусств и культуры. – М.: Музыка, 2000. – 246 с. 18. Максимюк Степан. З історії українського звукозапису та дискографії / НАН України; Інститут українознавства ім. І.Крип'якевича. – Л.; Вашингтон: Видавництво Українського Католицького ун-ту, 2003. – 288 с. 19. Музична естрада: Словник / Управління культури Харківської держ. адміністрації; Харківський обласний центр народної творчості / В.М. Откидач (уклад.). – Х.: Видавець І.В.Якубенко, 2004. – 446 с. 20. Никульский Е.В. Технология звукозаписи и звукорежиссура. – Л.: ЛИКИ, 1987. – 80 с. 21. Поплавський М.М. Шоу-бізнес: теорія, історія, практика: Підручник для студ. вищих навч. закл. культури і мистецтв. – К., 2001. – 560 с. 22. Режисура естради та масових свят: Програма курсу / Харківська держ. академія культури. Кафедра режисури / С.І. Гордєєв (уклад.). – Х.: ХДАК, 2003. – 27 с. 23. Рубб А.А. Феномен эстрадной режиссуры: Опыт исследования. – М.: Луч, 2001. – 229 с. 24. Руда А. 1000 зірок шоу-бізнесу. – К.: Школа, 2006. – 256 с. 25. Сапожнік О.В. Сучасна популярна естрадна музика / Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. – К., 2000. – 64 с. 26. Севашко А.В. Звукорежиссура и запись фонограмм: проф. руководство. – М.: Додэка-ХХI; Альтекс, 2007. – 431 с. 27. Щербина В.И. Цифровая звукозапись. – М.: Радио и связь, 1989. – 190 с. 28. Энциклопедия рынка: 55000 производителей и поставщиков товаров, оборудования, сырья, материалов / Агентство деловой информации «Бизнес-Карта-2004». – Т.2: Обувная и кожевенная промышленность; Пищевая промышленность; Текстильная промышленность; Швейная промышленность; Мебельная промышленность; Производство музыкальных инструментов; Производство ювелирных изделий. – М.: АДИ «Бизнес-Карта», 2004. 29. Эстрада России. Двадцатый век. Лексикон / Государственный ин-т искусствознания / Е.Д. Уварова (отв.ред.). – М.: РОССПЭН, 2000. – 784 с. |
Кол-во страниц | 61 |
Стоимость | 144 UAHгрн. / 600 RUBруб. |
Номер работы | 75659 |
Заполните форму покупки работы