Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови
Тема | Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2010 |
Оглавление | ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ В УМОВАХ РОЗБУДОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ ТА ОСВІТИ 5 1.1 Проблема контролю та оцінки: становлення і розвиток 5 1.2 Сутність і завдання контролю в навчально-виховній діяльності школи 9 1.3 Функції контролю на уроках іноземної мови і вимоги до його проведення 12 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ КОНТРОЛЮ І ОЦІНКИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 16 2.1 Особливості контролю і оцінки при вивченні іноземної мови 16 2.2 Особливості застосування тестового контролю на уроках англійської мови 19 2.3 Умови ефективного використання тестової методики при контролі читання учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи 28 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36 |
Введение |
Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Методика здійснення контролю на старшому етапі навчання іноземної мови».
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Азимов Э.Г., Щукин А.Н. Словарь методических терминов (теория и практика преподавания языков). – СПб: «Златоуст», 1999. – 472 с.Бим И.Л. Система обучения иностранным языкам в средней школе и учебник как модель ее реализации. - М.:МГПИ им. В.И. Ленина, 1974. – 154 с. 2. Бим И.Л. Методика обучения иностранным языкам как наука и проблемы школьного учебника. – М.: Просвещение, 1977. – 528 с. 3. Борисова О.В. Введення додаткової англійської дієслівної форми при перекладі українських речень // Проблеми зіставної семантики: Збірник наукових статей. – К.: Вид.центр КНЛУ. – 2003. – № 6. – С. 411-417. 4. Вайсбурд М.Л., Климентенко А.Д. Требования к речевым умениям. //Иностранные языки в школе. – 1999. - №7. 5. Верещагин Е.. Вопросы теории речи и методика преподавания иностранных языков. – М.: Просвещение, 1979. – 326 с. 6. Ващенко А.О. Основні ознаки структур вторинної предикації у сучасній англійській мові // Нова філологія. – 2005. – №3(14). – Запоріжжя: ЗДУ, 2002. – С. 65-73. 7. Верба Л.Г. Грамматика современного английского языка (справочник). - Славянский дом, 2005. – 366 с. 8. Вихованець І.Р. Граматика української мови. Синтаксис, К.: Либідь, 2003. – 365с. 9. Гальскова Н. Д. Современная методика обучения иностранным языкам: Пос. для учителей. – М: Иностр. Языки, 2004. – 165 с. 10. Галузинський В.М., Євтух М.Б. Педагогіка: теорія та історія. – К.: Вища школа, 2005. – 237с. 11. Гришкова Р. Шляхи впровадження нових методичних принципів навчання іноземних мов // Вересень – 2003. – № 2 (24). С. 74-77. 12. Галицина Т.П. Игровые упражнения на уроке иностранного языка. //Иностранные языки в школе. – 1998. - №4. – с. 17-21. 13. Горчев Ю.А. О методике тестового контроля навыков устной речи. //Иностранные языки в школе. – 1976. - №6. 14. Гришкова Р. Шляхи впровадження нових методичних принципів навчання іноземних мов // Вересень – 2003. – № 2 (24). С. 74-77. 15. Контроль речевых умений и навыков в обучении иностранным языкам. /Под ред. В.С. Цетлин. – М., 1985. 16. Кулиш В.Г. Курс лекций по методике преподавания английского языка в начальной школе для педагогических училищ и колледжей: Учебно методическое пособие. – Донецк: Юго-Восток, 2004. – 159 с. |
Кол-во страниц | 40 |
Стоимость | 96 UAHгрн. / 400 RUBруб. |
Номер работы | 75609 |
Заполните форму покупки работы