Методи завезення товарів
Тема | Методи завезення товарів |
Предмет | Разное |
Вид работы | Контрольная |
Год написания | 2009 |
Оглавление | ВСТУП 3 1. Сутність та характеристика основних методів завезення товарів 5 2. Характеристика основних джерел надходження та завозу товарів 8 3. Основні напрямки вдосконалення постачання товарів 17 ВИСНОВОК 20 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 22 |
Введение |
Методи завезення товарів - Контрольная, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Методи завезення товарів или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Методи завезення товарів ».
1. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учебник для вузов. – М.: ОАО «Изд-во «Экономика», 2004. – 434 с.
2. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник. – К.: КНЕУ, 2004. – 218 с. 3. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник для вузів. – К.: Лібра, 2002. – 240 с. 4. Гребньов М.Г. Словник ключових термінів з дисципліни „Маркетинг”. – К.: КНЕУ,Ю 2003. – 80 с. 5. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика. Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2005. – 393 с. 6. Котлер Ф. Основи маркетингу. – М.: 2004. – 944 с. 7. Майдебура Е.В. Маркетинг услуг. – К.: ВИРА – Р, 2004. – 574с. 8. Марция В.С.Економіка торгівлі: Підручник. – К.: Знання, 2006. – 312 с. 9. Основні правила торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами / Збірник нормативних документів з питань торгівлі. – Київ: Атіка, 2003. – 512 с. 10. Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку. – К.: КНЕУ, 2004. – 312 с. 11. Управление и организация в сфере услуг: Теория и практика. Пер. с англ./ К.Хаксевер, Б.Рендер, Р.С.Рассел, Р.Г.Мердик. – СПб.% Питер, 2003. – 752с. 12. Фінанси підприємств: Навчальний посібник: курс лекцій / За ред. Г.Г.Кірейцева. – К.: ЦУЛ, 2002. – 268 с. 13. Фінанси підприємств. Підручник / За ред. А. М. Поддєрьогіна. - К.: КНЕУ, 2002. – 571 с. 14. Шкапова О.М. Маркетинг послуг. Навч. посібник. – К.: Кондор, 2003. – 204 с. 15. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. Пер. с нем. – М.: Республика, 1995. – 438 с. |
Кол-во страниц | 23 |
Стоимость | 180 UAHгрн. / 750 RUBруб. |
Номер работы | 4027 |
Заполните форму покупки работы