Методи визначення конкурентоспроможності ресторанного господарства
Тема | Методи визначення конкурентоспроможності ресторанного господарства |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2013 |
Оглавление | ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. Методи оцінки конкурентоспроможності ресторанного господарства 5 1.1.Сутність та різновиди конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства 5 1.2.Етапи оцінки конкурентоспроможності 11 1.3.Методи оцінювання конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства 18 Розділ 2. Оцінка конкурентоспроможності ресторану «Шалена мама», ТОВ «БААМ», м.Київ 31 2.1. Стратегія позиціювання підприємства на ринку 31 2.2. Дослідження цінової та товарної політики ресторану «Шалена мама» 34 2.3. Оцінка конкурентоспроможності підприємства за допомогою різних методів 40 2.4. Управління трудовими ресурсами 45 Розділ 3. Розробка рекомендацій і заходів вирішуваної проблеми. 49 Висновки і пропозиції 55 Список використаної літератури 57 |
Введение |
Методи визначення конкурентоспроможності ресторанного господарства - Курсовая, Разное
Важливим складовим компонентом механізму ринкової економіки є конкуренція. Сам ринок, механізм його дії не може нормально існувати без розвинутих форм конкуренції. Як слушно стверджував відомий англійський економіст Ф.Хайєк, "суспільства, які покладаються на конкуренцію, успішніше за інших досягають своєї мети". Конкуренція являє собою економічну боротьбу, суперництво між відособленими виробниками продукції, робіт послуг щодо задоволення своїх інтересів, пов'язаних з продажем цієї продукції, виконанням робіт, наданням послуг одним і тим самим споживачам.
Конкуренція — це економічне змагання за досягнення кращих результатів у області будь-якої діяльності, боротьба товаровиробників за найбільш вигідні умови господарювання, одержання максимального прибутку. Зміст конкуренції полягає в широкому розсіюванні економічної влади всередині двох головних сукупностей, які становлять економіку, — підприємств і домогосподарств. Коли на конкретному ринку є велика кількість покупців і продавців, тоді покупець чи продавець не може пред’явити попит або пропонування на таку кількість продукції, котрої було б достатньо, щоб помітно вплинути на її ціну. В сучасних ринкових умовах помітною стає тенденція до кризи зростання багатьох вітчизняних підприємств. Інтенсифікація конкуренції обумовлює необхідність вдосконалення якостей маркетингових керівників та застосування нових підходів до ведення бізнесу та конкурентної боротьби. Разом з цим, розвиток багатьох товарних ринків в Україні свідчить про неефективність конкурентних стратегій вітчизняних підприємств. Питання стратегічного маркетингу та формування стратегій конкурентної поведінки досить широко висвітлено у працях відомих зарубіжних авторів, таких як Ігор Ансофф, Філіп Котлер, Малколм Мак-Дональд, Жан Жак Ламбен, а також у працях вітчизняних авторів Куденко Н.В., Старостиної А.О., Решетнікової І.Л. та інших фахівців. На даний час бізнес-середовище діяльності компаній характеризується високою динамікою, підвищенням складності і невизначеності (нові інформаційні технології, індивідуалізація і динамізм поведінки споживачів, посилення міжнародної конкуренції, високі вимоги до якості товарів), що вимагає необхідності просування в практику вітчизняних компаній технологій стратегічного менеджменту, оскільки конкурентоспроможність є завданням стратегічного рівня. Отже, все вище сказане підтверджує актуальність обраної теми даної роботи. Метою даної роботи є дослідження методів визначення конкурентоспроможності ресторанного господарства. Для досягнення мети дослідження в роботі були поставлені наступні завдання: • з’ясувати сутність та різновиди конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства; • проаналізувати етапи оцінки конкурентоспроможності; • дати оцінку методам оцінювання конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства; • вивчити стратегію позиціювання підприємства на ринку; • провести дослідження цінової та товарної політики ресторану «Шалена мама»; • оцінити конкурентоспроможність підприємства за допомогою різних методів; • розглянути особливості управління трудовими ресурсами на підприємстві; • розробити рекомендації і заходи вирішуваної проблеми. Об’єкт дослідження: ресторан «Шалена мама», ТОВ «БААМ», м.Київ Предмет дослідження: методи визначення конкурентоспроможності ресторанного господарства. РОЗДІЛ 1. Методи оцінки конкурентоспроможності ресторанного господарства 1.1.Сутність та різновиди конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства Зміна умов функціонування підприємств в Україні, нестабільна економічна ситуація в державі посилила актуальність пошуку нових шляхів забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку. При цьому розвиток конкуренції та власне необхідність здобуття довгострокових конкурентних переваг різними підприємствами, у тому числі і у сфері ресторанного господарства, обумовлюють постійний розвиток теорії та практики управління конкурентоспроможністю підприємств [34, с.102]. У науковій літературі, незважаючи на широке висвітлення прикладних аспектів забезпечення конкурентоспроможності підприємств, залишилося ще багато проблемних питань, пов’язаних з їх конкурентоспроможністю. Зокрема, ще досі немає однозначного визначення самого поняття «конкурентоспроможність». Досить тривалий час конкурентоспроможність підприємства ототожнювалася з поняттям «конкурентоспроможність товару». |
Список литературы |
Список литературы по работе «Методи визначення конкурентоспроможності ресторанного господарства».
1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб: Питер Ком, 2000. – 416 с.
2. Боейтт Дж. Г., Бойетт Дж. Т. Путеводитель по царству мудрости: лучшие идеи мастеров управления / Пер. с англ. — М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2001. — 416 с. 3. Борщевський П. Харчова промисловість України: сучасні тенденції та перспективи розвитку / П. Борщевський, М. Сичевський , В. Троян // Економіка України. - 2003. - № 8. - С.45-49 4. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента /пер. с англ. под. ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. - 175с. 5. Бурман К. Нематериальные организационные способности как компонент стоимости предприятия // Проблемы теории и практики управления. — 2003. — №3 6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. - 2-е издание, переаботанное и дополненное. - М.: Издательство "Финэкспресс", 2000. - 464 с. 7. Гуияр Ф. Ж., Келли Дж. Н. Преобразование организации: Пер. с англ. — М.: Дело, 2000. — 376 с. 8. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб: Издательство “Питер”, 2000. – 560 с. |
Кол-во страниц | 59 |
Стоимость | 144 UAHгрн. / 600 RUBруб. |
Номер работы | 5309 |
Заполните форму покупки работы