Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”)
Тема | Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”) |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2007 |
Оглавление | Вступ 3 1. Роздрібний продаж товарів як складова функція комерційної діяльності торгівельного підприємства 5 2. Формування товарного асортименту. Джерела постачання товарів 14 3. Характеристика методів продажу товарів у магазині та їх ефективність 20 4. Активізація продажу товарів 28 Висновки 39 Список літератури 42 Додатки 45 |
Введение |
Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”) - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”) или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Методи продажу товарів в магазині (на прикладі мережі магазинів самообслуговування ТОВ “Годувальник”)».
1. Конституція України –К.: Україна, 1996.
2. Про власність: Закон України // Урядовий кур’єр. -1991. -7 лютого. 3. Про захист споживчого ринку в Україні: Закон України // Урядовий кур’єр. -1991. -16 квітня. 4. Про захист прав споживачів: Закон України // Урядовий кур’єр. -1994. -27 січня. 5. Порядок заняття торговельною діяльністю і правила торговельного обслуговування населення: Постанова Кабінету Міністрів України// Урядовий кур’єр. -1995. -21 лютого. 6. Балабанов И.Т. Финансовый менеджмент. –М.: Финансы и статистика. 1994. 7. Балабанова Л.В. Оптовая торговля: маркетинг и комерция. – М.: Экономика, 1990. 8. Баскин А. И., Варданян Г. И. Экономика снабжения предприятий сегодня и завтра. – М.: Экономика, 1990. 9. Бланк И.А. Торговый менеджмент. – К.: Украинско-Финский институт менеджмента и бизнеса, 1997. 10. Бланк І.О. Управління торговельним підприємством. Підручник. – М.: Тандем, 1998. 11. Валевич Р.П., Давидова Г.А. Экономика торгового предприятия: Учебн. Пособие. – Мн.: Высш.школа, 1996. 12. Дашков Л.П., Памбухчиянц В.К. Коммерция и технология торговли.- М.: Маркетинг,1999. – 448 с. 13. Голошубова Н.С., Фесюк В.А. Навчальний посібник. Ч. 2. Організація роздрібного продажу товарів. –К.: КДТЕУ, 1994. 14. Гінгстон Пітер. Найкраща книга про збут і маркетинг. Пер. з англ. –Львів: Світло, 1996. 15. Корольков І.І., Головко В.А. Навчально-наочний посібник. Організація товаропостачання, перевезення товарного господарства у торгівлі. – К.: КДТЕУ, 1994. 16. Крушельницька О.В. Управління матеріальними ресурсами. – Житомир: ЖІТІ, 1999. – 200 с. 17. Корольков І.І., Головко В.А. Навчально-наочний посібник. Організація товаропостачання, перевезення товарного господарства у торгівлі. –К.: КДТЕУ, 1994. 18. Лігоненко Л.О. Управління товарним забезпеченням обороту. Навчальний посібник. – К.: КДТЕУ, 1998. 19. А.А.Мазаракі, Л.О.Лігоненко, Н.М.Ушакова Економіка торговельного підприємства. Підручник. – К.: Хрещатик, 1999. 20. Макарова М.В. Електронна комерція. – К.: Академія, 2002. – 272с. 21. Николаева М.А. Товароведение потребительских товаров. – М.: Норма, 1997. – 216с. 22. Николаева Т. И. Адаптация торговли к условиям рынка. – Екатеринбург: УГЭУ, 1995. 23. Основні правила торгівлі продовольчими та непродовольчими товарами / Збірник нормативних документів з питань торгівлі. - Київ: Атіка, 2003.-512 с. 24. Панкратов Ф.Г., Серьогіна Т. К. Комерційна справа. – Рівне: Вертекс, 2001. – 352с. 25. Сажин А.Ф., Смирнова Е.Е. Институты рынка. – М.: Издательство БЕК, 1998. – 310 с. 26. Селезнев В.В. Основы рыночной экономики Украины: Власть. Право. Предпринимательство. Финансы. Налоги. Маркетинг. Торговля. Реклама. Преступность: Учебное пособие. – К.: А.С.К., 1999. – 544 с. 27. Теплов В.И., Сероштан М.В. Коммерческое товароведение. – М.: Дашков и К, 2000. – 620с. 28. Третьяк С.Н. Коммерческая деятельность. Учебное пособие. – Хабаровск.: Издательство Дальневосточного государственного университета путей сообщения (ДВГУПС), 1999. – 138 с. 29. Ушакова Н.М., Кукурудза Л.О. Управління прибутком торговельного підприємства. Конспект лекцій. –К.: КТЕІ, 1993. 30. Ушакова Н.М., Кукурудза Л.О., Головачук Т.И., Олейник С.И. Экономическая стратегия деятельности торгового предприятия в условиях рыночной экономики. –К.: КТЭИ, 1993. 31. Хисрик Р.Д., Джексон Р.Д. Торговля и менеджмент продаж. – М.: Филинъ, 1996. 32. Фінанси підприємств: Навчальний посібник: курс лекцій / За ред. Г.Г.Кірейцева. – К.: ЦУЛ, 2002. – 268 с. 33. Фінанси підприємств. Підручник / За ред. А. М. Поддєрьогіна. - К.: КНЕУ, 2002. – 571 с. 34. Шандезон Э., Лансестр А. Методы продажи. –М.: АО издательская группа "Прогресс", "Универс", 1993. |
Кол-во страниц | 56 |
Стоимость | 180 UAHгрн. / 750 RUBруб. |
Номер работы | 2531 |
Заполните форму покупки работы