Мерчандайзинг
Тема | Мерчандайзинг |
Предмет | Разное |
Вид работы | Контрольная |
Год написания | 2012 |
Оглавление | 1. Зонування торговельної точки. Яка зона вважається ідеальною для здійснення імпульсивної покупки 3 2. Використання звуків в магазині 6 3. Мерчандайзинг-бук для магазину стильної нижньої білизни «Леді-стайл» 10 Список використаної літератури: 15 |
Введение |
Мерчандайзинг - Контрольная, РазноеЗонування площі торговельної точки є необхідною складовою частиною маркетингової концепції магазину. йдеться про планування розміщення торгового устаткування в торговому залі є, однією з найбільш важливих і складних систем технологічного проектування, оскільки від цього залежить збільшення обороту і прибутку магазину. Навпаки, помилки у зонуванні площі торговельної точки можуть призвести до втрати прибутку або навіть до збитків у процесі експлуатації магазину [2, 4]. Іноді, власники магазинів самі проводять розміщення устаткування в торговельному залі, незважаючи на те, що процес технологічного проектування супермаркету, безумовно, вимагає спеціальних знань. При плануванні торгової точки необхідно враховувати всі торгово-технологічні процеси, що відбуваються в магазині. Тому, цей процес нерозривно пов'язаний з проектуванням складських, допоміжних та виробничих приміщень торгового об'єкта. Отже, концепція торгівельної точки, визначена. У ній повинна відображатися повний асортиментний перелік, групи товарів, перелік відділів, який може бути, наприклад таким: Овочі-фрукти; М'ясо та м'ясопродукти; Молочні продукти; Гастрономія, кулінарія; Риба;Заморожені продукти; Бакалія; Хлібобулочні і кондитерські вироби; Соки-води; Спиртні напої; Супутні товари. Крім відділів при зонуванні враховуються такі об'єкти і параметри, як зона входу-виходу, касова зона, шляхи подачі товару в торговельний зал, напрями купівельних потоків, переваги покупців, тощо. Вважається, що різні зони в торговому приміщенні не рівноцінні відносно прибутку, який вони дають. Так, по ходу свого руху покупець в першій чверті залу здійснює близько 40% покупок, у другій – близько 30%, у третій – 20% і залишилася –10%. За маркетинговою статистикою, 80% покупців обходить всі точки продажів, розташовані по периметру, і лише 50% покупців обходять внутрішні ряди. Не дивлячись на те, що ці цифри досить умовні і застосовні до торговельних об'єктів середньої площі, їх необхідно враховувати. Для грамотного зонування всі товари, відповідно до переваг потенційних покупців умовно ділять на: Товари повсякденного попиту; Товари періодичного попиту; Товари імпульсного попиту. Під товарами повсякденного попиту прийнято розуміти товари, покупка яких планується під час кожного візиту в магазин. До них можна віднести: молочні і м'ясні продукти, хліб, овочі [7, 5]. Товари періодичного попиту – це товари, покупка яких планується один раз на кілька візитів. До них відносяться: товари бакалійної групи, делікатеси, кондитерські вироби, побутова хімія. |
Список литературы |
Список литературы по работе «Мерчандайзинг».
1. Божкова В.В., Башук Т.О. Мерчандайзинг: Навчальний посібник. – Суми: ВТД "Університетська книга", 2007. – 125с.
2. Воротіна Л.І. Малий бізнес та підприємництво як засіб адаптації до ринкових форм господарювання. К.: Т-во «Знання» України, 2008. – 120с. 3. Долинський В.П. Рекламна діяльність торгового підприємства: Підручник. – К., «Вища школа», 2007. – 145с. 4. Журнал «Модный magazin». – 2009, № 10 (79), жовтень. – С. 12-56 5. Ньюмен Я. Каллен П. Розничная торговля. Организация и управление / Пер. с англ. под ред. Ю. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2006. –416с. 6. Михайлов С.І. Теоретичні та практичні аспекти маркетингу: Підручник. – К., Український Центр духовної культури. 2009. – 287с. 7. Чернелевський Л.М. Маркетинг на підприємствах промисловості і торгівлі. Підручник. –К., «Пектораль», 2007 – 2 |
Кол-во страниц | 14 |
Стоимость | 96 UAHгрн. / 400 RUBруб. |
Номер работы | 5239 |
Заполните форму покупки работы