mass media і маніпуляція суспільної думкою

Тема mass media і маніпуляція суспільної думкою
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2009
Оглавление Вступ 3

Розділ 1. Вплив засобів масової комунікації 6
1.1. Маніпуляція свідомістю людини як об'єкт впливу засобів масової комунікації 6
1.2. Маніпулятивні можливості мас - медіа 8
1.3. Громадська думка як об’єкт впливу засобів масової комунікації 12

Розділ ІІ. Методи дослідження впливу засобів масової комунікації 15
2.1. Контент - аналіз (формалізований аналіз) документальної інформації 15
2.2. Спостереження і проблеми його використання в дослідженнях 17
2.3. Моніторинг громадської думки 19

Розділ ІІІ. Дослідження впливу засобів масової комунікації методом фокус-груп 21

Висновки 27

Список використаних джерел 29

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 30
Стоимость 120 грн. / 500 руб.
Номер работы 4153

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >