Конкурентоспроможність товару і методи її визначення.

Тема Конкурентоспроможність товару і методи її визначення.
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2015
Оглавление Вступ 2
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти конкурентоспроможності товару та методів її визначення 4
1.1. Визначення конкурентоспроможності товару 4
1.2. Показники конкурентоспроможності товару 13
1.3. Методичні підходи до визначення конкурентоспроможності товару 18
РОЗДІЛ 2. Оцінка конкурентоспроможності товару ВАТ «Київхліб» 30
2.1. Загальна характеристика підприємства 30
2.2. Аналіз фінансового стану ВАТ «Київхліб» 35
2.3. Оцінка конкурентоспроможності товару ВАТ «Київхліб» 39
РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення конкурентоспроможності товару ВАТ «Київхліб» 44
3.1. Стандартизація та сертифікація як засоби підвищення конкурентоспроможності товару 44
3.2. Напрями підвищення конкурентоспроможності товару ВАТ «Київхліб» 50
Список використаної літератури 55

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 56
Стоимость 168 грн. / 700 руб.
Номер работы 5824

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >