Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика
Тема | Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2010 |
Оглавление | ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ КОМПАНІЙ 4 1.1. Конкурентні стратегії компаній: сутність та поняття 4 1.2. Теоретичні підходи до формування конкурентної стратегії компанії 8 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «Птахофабрика Україна» 19 2.1.Техніко-економічна характеристика підприємства 19 2.2.Оцінка маркетингової діяльності та конкурентної стратегії 21 2.3.Аналіз середовища підприємства 42 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 2 47 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ 48 3.1.Обгрунтування напрямків вдосконалення конкурентної стратегії 48 3.2.Програма вдосконалення конкурентної стратегії 50 ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 3 55 ВИСНОВКИ 56 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 58 |
Введение |
Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Конкурентні стратегії та їх порівняльна характеристика».
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
1. Господарський кодекс України № 436-IV вiд 16.01.2003 // Відомості Верховної Ради (ВВР), 2003, N 18, ст.144 2. Про оподаткування прибутку підприємств вiд 28.12.1994 № 334-94-ВР// Відомості Верховної Ради (ВВР) 1995, N 4, ст. 28 3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб: Питер Ком, 2000. – 416 с. 4. Боейтт Дж. Г., Бойетт Дж. Т. Путеводитель по царству мудрости: лучшие идеи мастеров управления / Пер. с англ. — М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2001. — 416 с. 5. Борщевський П. Харчова промисловість України: сучасні тенденції та перспективи розвитку / П. Борщевський, М. Сичевський , В. Троян // Економіка України. - 2003. - № 8. - С.45-49 6. Боумэн К. Основы стратегического менеджмента /пер. с англ. под. ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. - 175с. 7. Бурман К. Нематериальные организационные способности как компонент стоимости предприятия // Проблемы теории и практики управления. — 2003. — №3 8. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. - 2-е издание, переаботанное и дополненное. - М.: Издательство "Финэкспресс", 2000. - 464 с. 9. Гуияр Ф. Ж., Келли Дж. Н. Преобразование организации: Пер. с англ. — М.: Дело, 2000. — 376 с. 10. Дойль П. Менеджмент: стратегия и тактика. – СПб: Издательство “Питер”, 2000. – 560 с. 11. Забелин П.В., Мойсеева Н.К. Основы стратегического управления: Учебн. пособие - М.: Информационно-внедренческий центр “маркетинг”, 1997. - 195с. 12. Законодавство України, «Конвенція про транснаціональні корпорації», ВРУ документ 997_193, редакцiя вiд 24.06.2003 13. Зубарев Н., Клишков І.. Механізм економічного росту ТНК.—М., 1990. ст. 10-12 14. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 1998. 15. Костусєв О. Захист економічної конкуренції в Україні: стан і проблеми // Економіка України. - 2003. - №7. - с. 5-11 |
Кол-во страниц | 60 |
Стоимость | 240 UAHгрн. / 1000 RUBруб. |
Номер работы | 4432 |
Заполните форму покупки работы