Конкурентні переваги ресторанного підприємства: їх властивості, визначення та реалізація

Тема Конкурентні переваги ресторанного підприємства: їх властивості, визначення та реалізація
Предмет Разное
Вид работы Курсовая
Год написания 2013
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОНЯТТЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1 Зовнішні та внутрішні аспекти забезпечення конкурентних переваг 5
1.2 Властивості конкурентних переваг 11
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТОВ «МТБ-СЕРВІС» 15
2.1 Аналіз фінансово-господарської діяльності ресторанного комплексу 15
2.2 Проведення маркетингового дослідження та аналіз маркетингової інформації 27
2.3 Результати маркетингового дослідження 40
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ КОНКУРЕННОЇ ПЕРЕВАГИ 45
3.1 Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства 45
3.2 Економічне обґрунтування маркетингової стратегії підприємства 52
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 57
ДОДАТКИ 59

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 58
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 5310

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >