Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей
Тема | Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей |
Предмет | Разное |
Вид работы | Курсовая |
Год написания | 2008 |
Оглавление | Вступ 4 1. Проблема формування словника дошкільників у науково-педагогічних дослідженнях 7 1.1. Психологічні основи формування словника дітей 7 1.2. Роль художньої картини у словниковій роботі з дошкільниками: методика її використання 14 2. Розвиток словникового запасу дітей засобами образотворчого мистецтва 19 2.1. Особливості словника дітей дошкільного віку 19 2.2. Значення художньої картини та методика роботи з нею у ході формування словника дітей дошкільного віку 24 2.3. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 29 2.4. Методика використання художньої картини в словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (формуючий експеримент) 36 2.5. Визначення доцільності та ефективності використання художньої картини у словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (контрольний експеримент) 41 Висновки 46 Використана література 48 Додатки 51 |
Введение |
Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей - Курсовая, Разное
Лучшие райтеры с опытом работы в области Разное выполнят для вас написание контрольной работы, реферата, курсовой или дипломной работы на заказ. Также вы можете скачать уже готовую контрольную по теме Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей или другим темам.
|
Список литературы |
Список литературы по работе «Художня картина як засіб лексичного розвитку дітей ».1. Конституція України. – К., 1996. – 64 с. 2. Закон України «Про дошкільну освіту». // Законодавство України про освіту. Збірник законів. – К., 2002. – С. 91 – 110. 3. Абдульханова К.А., Буянова И.Б., Васина Н.В. Психология и педагогика. – М.: Совершенство, 2006. – 320 с. 4. Абрамова Г.С. Возрастная психология. – М.: Деловая книга, 2004. – 624 с. 5. Аверин В.А. Психология детей и подростков. – СПб: Изд-во В.А.Михайлова, 2004. – 379 с. 6. Андрусич Н. Світло маминої любові. Бесіда за картиною М.Івасюка «Мати». // Джміль. – 2004. – № 2. – С. 8 – 9. 7. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні //Дошкільне виховання, – 1999. – № 1. – С. 6 – 19. 8. Воспитание детей дошкольного возраста / Под ред. Л.Н. Прокошенко. – К.: Знання, 2005. – 368 с. 9. Выготский Л.С. Вопросы детской (возрастной) психологии // Сборник сочинений. – Т. 4. – М.: Педагогика, 2005. – С. 244 – 385. 10. Гавриш Н. Навчання розповіданню за картиною. Активізація розумової та мовленнєвої діяльності дошкільнят. //Д.В. – 2003. – №2. – С. 9. 11. Гавриш Н., Іваницька О. По землі іде зима. Бесіди за картинами П.Щербиини «Перший сніг», І.Грабаря «Зимовий пейзаж» //Джміль. – 2000. – № 4. – С. 20 –21. 12. Гаврнш Н. Навчання розповіданню за картиною. Активізація розумової та мовленнєвої діяльності дошкільнят. //Д.В. – 2003. – № 1. – С. 7. 13. Гуськова Т.В. Психологический анализ симптоматики кризиса 7 лет// Новые исследования в психологии и возрастной физиологии. – 2004. – №1. – С. 32 – 37. 14. Дерман-Спаркс Л. Антидискримінаційні методи виховання дітей дошкільного віку / Переклад з англійської О.Тереха – К., 2006. – 262 с. 15. Дитина. Програма виховання і навчання дітей дошкільного віку. – К.: Освіта, 1993. – 269 с. 16. Завітало літо у долину, у хатину з квітами ввійшло. Бесіди за картинами. //Джміль. – 2001. – №2. – С. 24 – 25. 17. Иванова А.Е., Мирошников С.А. Методические материалы к экспертной системе индивидуального сопровождения «Лонгитюд». – СПб., 2006. – С.3 – 12. 18. Іваницька О. Сонячні крила весни. Розглядання картин М.Глущенка «Блакитний березень», О.Шовкуненка «Повінь. Конча-Заспа». //Джміль. – 2001. – № 1. – С. 24 – 25. 19. Кир’якова Н. Бесіда за картиною К.Трутовського «Одягають вінок». // Джміль. – 2003. – № 2. – С. 20 – 21. 20. Кулачивська С.Є., Ладивір С.О. Я – дошкільник. Вікові та індивідуальні аспекти психологічного розвитку. – К.: Нора-Прінт, 2005. – 108 с. 21. Малятко. Програма виховання дітей дошкільного закладу. – К., 1999. – 286 с. 22. Методика розвитку рідної мови і ознайомлення з навколишнім у дошкільному закладі / За ред. А.Богуш. – К., 1992. – С. 112 – 117, 160 – 170. 23. Мухина В.С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество. – М.: Academia, 2004. – 456 с. 24. Практическая психология образования / И.В. Дубровина (ред.). – М.: ТЦ «Сфера», 2006. – 526 с. 25. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер, 2004. – 720 с. 26. Сідаш Н. Дитинства щаслива пора. Бесіда за художніми картинами А.Камінської «Моя сестричка». Г.Кириленко-Баранникової «На тренуванні». //Джміль. – 2001. – №4. – С. 17 –18. 27. Сідаш П. «Кобзар над Дніпром» за картиною К. Трутовського. // Джміль. – 2004. – № 1. – С. 8 – 9. 28. Те, що серцю близьке. Бесіди за картинами. //Джміль. – 2001. – № 3. – С. 20 – 21. 29. Фасолько Т.С. Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку / Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. – К., 2004. – 18 с. 30. Флорина Е.А. Изобразительное творчество детей дошкольного возраста. – М., 2004. – 244 с. 31. Художественное творчество и ребёнок / Под. ред. Н. А. Ветлугиной. – М., 2005. – 323 с. 32. Щукина Г.И. Проблема познавательного интереса в педагогике. – М.: Педагогика, 2004. – 216 с. 33. Эриксон Э. Детство и общество. – СПб.: Изд-во В.А.Михайлова, 2007. – 345 c. |
Кол-во страниц | 57 |
Стоимость | 540 UAHгрн. / 2250 RUBруб. |
Номер работы | 3928 |
Заполните форму покупки работы