Аудит систем керування якістю
Тема | Аудит систем керування якістю |
Предмет | Разное |
Вид работы | Контрольная |
Год написания | 2012 |
Оглавление | 1. Дайте трактування поняттю «аудит» відносно систем управління якістю. Назвіть види аудитів. Розкрийте сутність аудитів першої, другої та третьої сторони. Поясніть поняття «критерії аудиту». Наведіть відповідні приклади. 2 2. Поясніть поняття «Програма аудитів». Опишіть етапи підготовки та проведення аудиту системи менеджменту якості 4 3. Охарактеризуйте міжнародний стандарт, що регламентує проведення аудиту системи менеджменту якості. Опишіть розділи цього документу та поясніть його призначення. 8 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 11 |
Введение |
Аудит систем керування якістю - Контрольная, Разное
1. Дайте трактування поняттю «аудит» відносно систем управління якістю. Назвіть види аудитів. Розкрийте сутність аудитів першої, другої та третьої сторони. Поясніть поняття «критерії аудиту». Наведіть відповідні приклади.
Якщо застосувати загальну термінологію, то аудит - це об'єктивна і незалежна оцінка деякої області діяльності. У даній ситуації цією областю діяльності є якість продуктів і послуг. У світлі TQM аудит якості спрямований на 14 елементів системи управління організації, перелік яких наведено нижче: Задоволення зовнішніх клієнтів. Орієнтація всіх працівників фірми на клієнта. Участь колективу, а не тільки керівників у вирішенні проблем клієнта. Систематична оцінка якості продуктів і послуг. Ведення бізнесу з мінімальним ризиком і його попереднім визначенням. Розумна економія витрат без обмеження інтересів клієнта. Об'єктивна оцінка інформації про якість продуктів і послуг. Встановлення цілей зверху вниз по всій ієрархії організації. Документування технологічних операцій і процедур управління. Наявність стандартів якості та їх дотримання. Документування процедур корекції дефектів на рівні технологій і самої системи управління. Широка зворотний зв'язок уздовж всієї організації. Документування превентивних заходів щодо поліпшення якості продуктів і послуг. Використання методів статистичного аналізу якості. Ми не будемо додатково коментувати кожен з цих пунктів. Узяті окремо - вони очевидні. Проблеми виникають там, де організація дійшла до необхідності охопити у своїй діяльності всі 14 пунктів цілком. У менеджменті якості застосовується три основних види аудиту, які поділяються в залежності від того, в чиїх інтересах діють аудитори. Один з них відноситься до внутрішнього аудиту, два інших є зовнішніми аудитами: - Аудит першої сторони - Аудит другої сторони - Аудит третьої сторони Аудит першої сторони - це внутрішній аудит, при якому організація перевіряє сама себе. Якщо організація звернеться до сторонньої організації для проведення аудиту своєї системи якості, то такий аудит все одно розглядається як аудит першої сторони. Крім того, для проведення аудитів організація може запрошувати сторонніх фахівців. У будь-якому випадку такі аудити будуть аудитом першої сторони - тому що сторонні фахівці, або стороння організація діють в інтересах перевіряється організації. Аудит другої сторони - це аудит, при якому замовник або потенційний замовник перевіряє свого постачальника послуг (товарів або робіт). В даному випадку замовником аудиту є не сама об'єкт аудиту, а її клієнт. Основна мета такого аудиту полягає в підтвердженні гарантій клієнтові. Клієнт замовляє аудит свого постачальника, щоб бути впевненим, що постачальник зможе виконати зобов'язання з постачання продукції, виконання робіт або надання послуг. У ситуації аудиту другої сторони поняття замовник аудиту може мати значення відмінне від уживаного в договірних відносинах. Клієнт може надсилати на аудит потенційного постачальника своїх аудиторів, може укласти договір зі сторонньою організацією на проведення аудитів потенційних постачальників - в цих випадках замовником аудиту буде клієнт. Бувають ситуації, коли клієнт ставить для постачальників обов'язкові умови про проведення аудиту сторонньою організацією - тоді формально, виходячи з договірних відносин, замовником аудиту стає постачальник. |
Список литературы |
Список литературы по работе «Аудит систем керування якістю».
Системи управління якістю. Вимоги: ДСТУ ISO 9001-2001. — К. : Держстандарт України, 2001. — 27 с.
Системи управління якістю. Настанови щодо поліпшення діяльності: ДСТУ ISO 9004-2001. — К. : Держстандарт України, 2001. — 44 с. Эдвардс Деминг Выход из кризиса. Новая парадигма управления людьми, системами и процессами = Out of the Crisis. — М.: «Альпина Паблишер», 2011. — 400 с. |
Кол-во страниц | 11 |
Стоимость | 96 UAHгрн. / 400 RUBруб. |
Номер работы | 5253 |
Заполните форму покупки работы