Застосування процесного підходу до створення системи менеджменту якості на основі ISO 9001 : 2000

Тема Застосування процесного підходу до створення системи менеджменту якості на основі ISO 9001 : 2000
Предмет Менеджмент
Вид работы Диплом
Год написания 2005
Оглавление Перелік умовних позначень та скорочень 3
Вступ 4
І. Огляд літератури зі створення системи управління якістю відповідно до стандартів ISO 9001: 2000 6
1.1. Історія розробки міжнародних стандартів якості ISO 9000. 6
1.2. Процесний підхід до створення системи управління якістю 14
ІІ. Об'єкти, матеріали та методи дослідження впровадження процесного підходу до управління якістю на основі ISO 9001: 2000 28
2.1. ВАТ „Укртелеком” як об’єкт дослідження впровадження системи якості за МС ISO 9001: 2000. 28
2.2. Основні етапи та методи впровадження системи управління якістю у ВАТ „Укртелеком” 31
ІІІ. Результати дослідження системи управління якістю та подальші перспективи її розвитку для ВАТ „Укртелеком”. 39
3.1. Результати дослідження системи управління якістю для ВАТ „Укртелеком” та їх обговорення 39
3.2. Розрахунок економічної ефективності впровадженої системи управління якістю на ВАТ „Укртелеком”. 43
Список використаної літератури 46
ДОДАТКИ 48
Додаток А. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 48
Додаток Б. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Харківській дирекції ВАТ „Укртелеком” 49
Додаток В. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2001 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 50
Додаток Г. Сертифікат відповідності системи управління якістю ISO 9001:2000 виданий Запорізькій філії ВАТ „Укртелеком” 51


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 49
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 831

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >