Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я

Тема Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
Предмет Менеджмент
Вид работы Диплом
Год написания 2006
Оглавление ВСТУП 3
1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ Й УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Маркетинг як концепція ринкового управління 5
1.2 Процес управління маркетингом 12
1.3 Контроль за здійсненням маркетингових заходів 23
2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ОПТИМА-ФАРМ" 33
2.1 Загальна характеристика СМЦ «Оптима-Фарм» 33
2.2 Дослідження й аналіз факторів, що впливають на діяльність підприємства 45
2.2.1 Аналіз факторів макросередовища підприємства 45
2.2.2 Аналіз факторів мікросередовища 58
2.3 Аналіз організації управління маркетингом на підприємстві 72
2.3.1 SWOT-аналіз 72
2.3.2 Оцінка готовності підприємства до реалізації маркетингової стратегії 74
3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ВДОСКОНАЛЮВАННЯ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Й РОЗРАХУНОК ЇХНЬОГО ВПЛИВУ НА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ 80
3.1 Основні напрямки вдосконалення управління маркетинговою діяльністю СМЦ «Оптима-Фарм» 80
3.2. Обґрунтування заходів і розрахунок бюджету по вдосконаленню управління маркетинговою діяльністю 82
3.2.1. Формування єдиної служби маркетингу 82
3.2.2. Розробка безкоштовних зразків рекламно-інформаційного характеру 86
ВИСНОВКИ 92
ЛІТЕРАТУРА 95
ДОДАТОК А 96

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 101
Стоимость 420 грн. / 1750 руб.
Номер работы 1949

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >