Управління формуванням конкурентних переваг на малому підприємстві

Тема Управління формуванням конкурентних переваг на малому підприємстві
Предмет Менеджмент
Вид работы Консультационный проект
Год написания 2006
Оглавление РЕЗЮМЕ 3
1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 5
2. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 8
2.1. Тенденції розвитку ринку металопластикових вікон в м.Києві 8
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Пластик-Сервіс» 11
2.3.Оцінка конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» за методами конкурентних переваг та ефективної конкуренції 17
2.4. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» 22
2.5. SWOT – аналіз ТОВ «Пластик-сервіс» 25
3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 29
3.1. Оцінювання ефективності формування конкурентних переваг ТОВ «Пластик-сервіс» 29
3.2. Оцінка факторів ризиків проектів впровадження обладнанняу виробництво ТОВ «Пластик-сервіс» 37
Література 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
ДОДАТКИ 45

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 50
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 1396

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >