Системи управління підприємством на основі впровадження обгрунтованої маркетингової стратегії

Тема Системи управління підприємством на основі впровадження обгрунтованої маркетингової стратегії
Предмет Менеджмент
Вид работы Диплом
Год написания 2006
Оглавление РЕЗЮМЕ 2
1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 4
2. ОБГРУНТУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПП «СОТЛАЙН» 8
2.1. Тенденції розвитку ринку Інтернет-послуг в м.Києві 8
2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ПП «Сотлайн»; 10
2.3. Аналіз конкурентоспроможності ПП «Сотлайн» 16
2.4. SWOT – аналіз ПП «Сотлайн» 21
2.5. Формування маркетингової стратегії розвитку ПП «Сотлайн» 25
3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПП «СОТЛАЙН» 34
3.1. Оцінювання ефективності реалізації запропонованих маркетингових стратегій ПП «Сотлайн» 34
3.2. Оцінювання чинників ризику при впровадженні маркетингової стратегії ПП «Сотлайн» 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 48

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 54
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 1372

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >