Маркетингова діяльність аптеки ТОВ «АВЄСАНА»

Тема Маркетингова діяльність аптеки ТОВ «АВЄСАНА»
Предмет Менеджмент
Вид работы Курсовая
Год написания 2008
Оглавление ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПОСЛУГ 5

РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «АВЄСАНА» 12
2.1. Аптека «Авєсана»: загальна організаційна характеристика 12
2.2. Позитивні й негативні чинники маркетингової діяльності установи 13

РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОВ «АВЄСАНА» 17
3.1. Технологія оптимізації маркетингу ТОВ «Авєсана» у галузі цінової та товарної політики 17
3.2. Розроблення мерчандайзингової політики фармацевтичного закладу 24

ВИСНОВКИ 30

ЛІТЕРАТУРА 33

ДОДАТКИ 36

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 38
Стоимость 180 грн. / 750 руб.
Номер работы 3193

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >