Контролінг як функція менеджменту в управлінні підприємством сервісу. На прикладі Фотоательє "Виробничо-комерційна фірма "Центр-3""

Тема Контролінг як функція менеджменту в управлінні підприємством сервісу. На прикладі Фотоательє "Виробничо-комерційна фірма "Центр-3""
Предмет Менеджмент
Вид работы Диплом
Год написания 2004
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. СИСТЕМА КОНТРОЛІНГУ ПІДПРИЄМСТВА: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ 6
1.1. Поняття і сутнісна характеристика система контролінгу 6
1.2. Визначення форм і показників системи контролінгу 19
1.3. Механізм впровадження системи контролінгу на підприємстві 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕКОНОМІКО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ЦЕНТР-3” 35
2.1. Загальна характеристика підприємства 35
2.2. Діагностика фінансового стану підприємства та рівня економічної безпеки 38
2.3. Аналіз ефективності використання фінансових ресурсів підприємства 52
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛІНГУ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ЦЕНТР-3” 55
3.1. Загальна схема організації системи контролінгу 55
3.2. Прогнозування потреби в фінансових ресурсах в системі контролінгу 60
3.2. Оптимізація схеми залучення кредитів у системі контролінгу 67
3.4. Маркетинговий аудит досліджуваного підприємства 76
ВИСНОВКИ 85
ДОДАТКИ 88
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 93

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 90
Стоимость 300 грн. / 1250 руб.
Номер работы 187

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >