Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства

Тема Визначення стадій життєвого циклу товарів виробничого підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2007
Оглавление ВСТУП 2
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. ПОНЯТТЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 4
1.2. ЗАЛЕЖНІСТЬ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ВІД СТАНУ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУ 11
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРІВ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "КИЯНИ" 17
2.1. МАРКЕТИНГОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "КИЯНИ" 17
2.2. ВРАХУВАННЯ СТАДІЙ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ПРОДУКЦІЇ У РОБОТІ ВАТ "КИЯНИ" 21
ВИСНОВКИ 34
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 37
Стоимость 108 грн. / 450 руб.
Номер работы 2898

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >