Використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства.

Тема Використання Інтернет-технологій у маркетинговій діяльності підприємства.
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление Вступ 3
РОЗДІЛ 1.МІСЦЕ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Характеристика основних засобів Інтернет реклами 5
1.2.Організаційні аспекти рекламування підприємства в Інтернет-середовищі 14
РОЗДІЛ 2.ВИКОРИСТАННЯ В ПРАКТИЦІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТК «САГА» ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ 18
2.1.Загальна характеристика ТОВ «ТК «САГА» 18
2.2.Маркетингове середовище ТОВ «ТК «САГА» 22
2.3.Характеристика маркетингових Інтернет-технологій ТОВ «ТК «САГА» 28
РОЗДІЛ 3.ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТК «САГА» ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ 31
3.1.Вдосконалення використання Інтернет-реклами в компанії 31
3.2.План рекламної кампанії ТОВ «ТК «САГА» в Інтернет – середовищі 36
Висновки 42
Список літератури 44
Додатки 47

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 48
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23361

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >