Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)

Тема Управління рекламною діяльністю фірми (на прикладі УкрСиббанку)
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2008
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6
1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності підприємстсва 6
1.2. Основні принципи рекламної діяльності підприємства 15
1.3. Особливості управління рекламною діяльністю банківської установи 29
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФІРМИ 45
2.1. Загальна характеристика господарсько-фінансової дяльності Укрсиббанку 45
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 55
2.3. Оцінка управління рекламною діяльністю підприємства 61
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКІБ «УКРСИББАНК» 80
3.1. Умови необхідні для ефективної рекламної діяльності АКІБ "УКРСИББАНК" 80
3.2. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності використання рекламного бюджету АКІБ «УКРСИББАНК» 83
3.3. Основні напрями удосконалення системи організації та управління рекламою в АКІБ «УКРСИББАНК» та оцінка їх ефективності 87
ВИСНОВКИ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101
ДОДАТКИ
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 123
Стоимость 960 грн. / 4000 руб.
Номер работы 75033

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >