Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.

Тема Управління маркетинговою діяльністю на підприємстві.
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ПОРТФЕЛЕМ БІЗНЕСУ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Роль, зміст та значення маркетингової діяльності підприємства 5
1.2. Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємства 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ГАЛИЧИНА» 14
2.1 Маркетингове середовище ПАТ «Галичина», м. Львів 14
2.2 Особливості маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Галичина» на ринку молочної продукції 18
2.3 Аналіз використання рекламних засобів в Інтернет ПАТ «Галичина», м. Львів 22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 31

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 34
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23361

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >