Цінові стратегії фірми

Тема Цінові стратегії фірми
Предмет Маркетинг
Вид работы Реферат
Год написания 2005
Оглавление ВСТУП 3
1. ПОНЯТТЯ ТА ЗМІСТ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ 4
2. ВИДИ ЦІНОВИХ СТРАТЕГІЙ 5
2.1 ПІОНЕРНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 5
2.2 СТАНДАРТНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 7
2.3 АДАПТАЦІQНІ ЦІНОВІ СТРАТЕГІЇ 10
3. ЗАЛЕЖНІСТЬ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВІД КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА 10
4. ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРУТ" 15
4.1 КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ПРУТ”. 15
4.2 ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЦІН, ЗАСТОСОВУВАНИХ ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ “ПРУТ” ТА ОЦІНКА ВПЛИВУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА РЕЗУЛЬТАТИ ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ. 17
ВИСНОВКИ 20
ЛІТЕРАТУРА 23

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 21
Стоимость 48 грн. / 200 руб.
Номер работы 927

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >