Створення корпоративного іміджу засобами PR

Тема Створення корпоративного іміджу засобами PR
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2010
Оглавление Вступ 2

Розділ І. Імідж організації як явище та його основні складові 6
1.1 Об‘єкти формування іміджу та основні елементи корпоративного іміджу 6
1.2 Основні етапи формування іміджу організації 10
1.3 Сучасна концепція іміджу організації 19

Розділ ІІ.Теоретичні аспекти паблік рілейшнз 23
2.1 Необхідність Public Relations в сучасному світі та основні принципи PR 23
2.2 Основні етапи PR-діяльності 27
2.2 Використання PR-технологій створення корпоративного іміджу на українських підприємствах 33

Розділ ІІІ. Аналіз впливу створення корпоративного іміджу засобами PR в автомобільному бізнесі 36
3.1 Загальний огляд стану корпоративного PR в автомобільному бизнесі 36
3.2 Корпоративний PR та корпоративний імідж в міжнародному автомобільному холдінгу «Атлант-М» 39
3.3 Корпоративна ідентичність (внутрішній корпоративний PR) 44

Висновки 47
Список використаних джерел 49


Введение
Список литературы
Кол-во страниц 50
Стоимость 120 грн. / 500 руб.
Номер работы 4347

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >