Створення іміджу підприємства

Тема Створення іміджу підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление Вступ 3
Розділ І.Теоретичні засади створення іміджу підприємства 4
1.1.Теоретичні основи поняття іміджу 4
1.2.Створення та підтримка іміджу підприємства, торгової марки 13
Розділ ІІ.Дослідження іміджу ПАТ „Голландія Україна” 21
2.1.Дослідження зовнішнього середовища ПАТ «Голландія Україна» 21
2.2.Маркетингова характеристика діяльності підприємства „Голландія Україна” 26
2.3.Аналіз іміджевої політики та оцінка іміджу підприємства „Голландія Україна” 31
Розділ ІІІ.Рекомендації щодо покращення іміджу ПАТ „Голландія Україна” 34
3.1.Основні напрямки удосконалення іміджевої діяльності 34
підприємства „Голландія Україна” 34
3.2.Обґрунтування ефективності запропонованих заходів поліпшення іміджу підприємства „Голландія Україна” 36
Висновки 40
Список використаних джерел 43

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 43
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23365

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >