Стратегія та організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ПрАТ «Текстиль Дизайн Компані»

Тема Стратегія та організація маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ПрАТ «Текстиль Дизайн Компані»
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2012
Оглавление ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ДОСЛІДЖЕННЯМИ 6
1.1 Поняття маркетингові дослідження. Види маркетингових досліджень 6
1.2 Етапи організації процесу маркетингового дослідження 15
1.3 Основні методи маркетингових досліджень 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОВЕДЕННЯМ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ПРАТ «ТЕКСТИЛЬ ДИЗАЙН КОМПАНІ» 48
2.1. Система проведення маркетингових досліджень на підприємстві ПрАТ «Текстиль Дизайн Компані»» 48
2.2. Адміністрування основних етапів маркетингового дослідження на підприємстві ПрАТ «Текстиль Дизайн Компані» 57
2.3. Методи проведення дослідження 71
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 82
3.1 Імплементація результатів маркетингового дослідження в роботу підприємства 82
3.2 Рекомендації щодо покращення системи управління та визначення управлінських проблем для підвищення ефективності маркетингових досліджень 88
3.3 Економічне обґрунтування доцільності запропонованих заходів 106
ВИСНОВКИ 112
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 114
ДОДАТКИ 119

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 124
Стоимость 600 грн. / 2500 руб.
Номер работы 5231

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >