Стратегія маркетингу підприємства

Тема Стратегія маркетингу підприємства
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2003
Оглавление ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………..………………………………………3
РОЗДІЛ 1. НАУКА МАРКЕТИНГ ТА ЇЇ ТЕОРЕТИКО - МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
1.1. Маркетинг - його сутність, мета, функції та значення для ефективного розвитку підприємства…………………………………………………………………………….............................5
1.2. Маркетингова стратегія, її спрямування на віддалену перспективу в контексті зростання прибутковості підприємства………………………………………………...............................................4
1.3. Управління маркетинговою діяльністю і система організації служби маркетингу на підприємстві………………………………………………………………………...................................22
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМТСВА
2.1. Маркетингове середовище та його вплив на функціонування підприємства ТОВ „Д&В - інвест”……………………………………………………………………..........................................…...33
2.2. Маркетингове дослідження і маркетингова інформація на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”………………………………………………………………….........................................………38
2.3. Споживчі ринки підприємства ТОВ „Д&В - інвест” та фактори, що впливають на поведінку покупців…………………………………………………………..................................................………50
РОЗДІЛ 3. ЕФЕКТИВНІСТЬ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОКРАЩЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ „Д&В - інвест”
3.1. Особливості товарної політики підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…............................……….56
3.2. Цінова політика та її роль в маркетинговій стратегії ТОВ „Д&В - інвест”..................................63
3.3. Методи розповсюдження товарів: канали розподілу та товароруху на підприємстві ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………………………...........................................................................71
3.4. Шляхи покращення маркетингової діяльності та її вплив на ефективність діяльності підприємства ТОВ „Д&В - інвест”…………………………………............................................……...74
РОЗДІЛ 4. ПРОПАГАНДА ЯК ЗАСІБ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ПРАЦІ.
4.1. Культура охорони праці. ...................................................................................................................82
4.2. Активна пропаганда охорони праці – потужний засіб управління...............................................87
4.3. Шляхи підвищення ефективності пропаганди праці......................................................................92
ВИСНОВКИ……………............................……………………………………………………………...95
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………….......................…99
ДОДАТКИ ……………………………………………………………………………….......................101
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 100
Стоимость 240 грн. / 1000 руб.
Номер работы 182

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >