Розроблення й управління брендом

Тема Розроблення й управління брендом
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2014
Оглавление ВСТУП 2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБЛЕННЯ І УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ 4
1.1. Сутність поняття бренду 4
1.2. Класифікація бренду 10
1.3. Місце брендінгу у виставковій діяльності 12
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ БРЕНДІНГОМ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА 16
2.1. Техніко-економічна характеристика ТОВ «Міжнародний виставковий центр» 16
2.2. Організація брендінгу на ТОВ «Міжнародний виставковий центр» 18
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ БРЕНДІНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 24
3.1. Організаційні заходи маркетингового відділу при підготовці до виставки 24
3.2. Перспективи організації брендінгу в ТОВ «Міжнародний виставковий центр» 29
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 43
Стоимость 144 грн. / 600 руб.
Номер работы 23364

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >