Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)

Тема Розробка стратегії та гіпотези ринку та конкуренції для товарів (на прикладі підприємства)
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2005
Оглавление Вступ 3
1. Концептуальні основи розробки маркетингової та цінової стратегії підприємства 6
2. Аналіз маркетингової стратегії та ринку збуту ТОВ „Jobi” 10
2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства. 10
2.2. Оцінка існуючої ринкової стратегії підприємства 14
Розділ 3. Розробка ринкової маркетингової стратегії ТОВ „Jobi” 21
Висновки 32
Список використаних джерел 34
Додаток 36

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 32
Стоимость 96 грн. / 400 руб.
Номер работы 876

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >