Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)

Тема Розробка рекламної стратегії підприємства (на мат. ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва)
Предмет Маркетинг
Вид работы Диплом
Год написания 2004
Оглавление
Вступ 3
Розділ I. Теоретичні аспекти організації рекламної діяльності підприємства 6
1.1. Сутність реклами та рекламної кампанії 6
1.2. Роль та необхідність використання реклами в діяльності підприємства 14
1.3. Види реклами та особливості їх використання підприємствами 25
Розділ II. Дослідження рекламної діяльності ТОВ “Крок ТТЦ” м. Києва 36
2.1 Аналіз комплексу маркетингу на підприємстві 36
2.2 Аналіз організації та процесу планування рекламної діяльності 52
2.3 Оцінка ефективності використання реклами в діяльності підприємства 57
Розділ III .Розробка рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64
3.1 Обґрунтування рекламної стратегії ТОВ “Крок ТТЦ”. 64
3.2 Удосконалення планування рекламної кампанії підприємства 68
3.3 Формування бюджету для проведення нової рекламної кампанії 74
Висновки та пропозиції 81
Список використаної літератури 85
Додатки 88

Введение
Список литературы
Кол-во страниц 80
Стоимость 300 грн. / 1250 руб.
Номер работы 181

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >