Роль управління каналами збуту у процесі формування комплексу маркетингу

Тема Роль управління каналами збуту у процесі формування комплексу маркетингу
Предмет Маркетинг
Вид работы Курсовая
Год написания 2011
Оглавление ВСТУП .................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ...................................................................................................5
1.1. Сутність та характеристика особливостей збутової діяльності підприємства ...................................................................................................................................6
1.2. Функціонування каналів розподілу підприємства як елементів його збутової діяльності .......................................................................................................... 10
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВ “ЄВРОПА” ЗА 2008-2010 РОКИ .......................................... 14
2.1. Оцінка збутової діяльності ресторанного підприємства “Європа” ……..... 14
2.2. Планування каналів розподілу збуту у процесі формування комплексу маркетингу та аналіз показників збутової діяльності ресторану “Європа” за 2008-2010 роки ............................................................................ 20
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ КАНАЛІВ ЗБУТУ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЄВРОПА" ……………........... 23
ВИСНОВКИ ...................................................................................................... 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ...................................................... 29
ДОДАТКИ………………………………………………………….……………..33
Введение
Список литературы
Кол-во страниц 35
Стоимость 108 грн. / 450 руб.
Номер работы 4822

Заполните форму покупки работы

< предыдущая работа следующая работа >